PracaGrupypl.praca.dyskusjeproszę o opinie nt tego pracodawcy - czy warto się tam zatrudnić? › Re: proszę o opinie nt tego pracodawcy - czy warto się tam zatrudnić?
    From: "mietek" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: proszę o opinie nt tego pracodawcy - czy warto się tam zatrudnić?
    Date: Mon, 26 Nov 2007 22:15:45 +0100

    > moim zdaniem potencjalny pracodawca stawia, łagodnie mówiąc, trochę
    > wygórowane
    > wymagania, wobec osób, których zadaniem będzie bezmyślne wklepywanie
    > danych;
    > najbardziej rozwaliły mnie ( czyt. rozśmieszyły) dwie rzeczy : nazwa
    > stanowiska i jedno z wymagań : średnie wykształcenie ekonomiczne;
    --------------------------------
    dlatego, bo w innym miejscu jest następująco:>>>
    - osoba zatrudniona na stanowisku operator wprowadzania danych będzie
    odpowiedzialne za wprowadanie informacji do systemu. Alizą cenową -
    przeceny. Ewidencja przyjęć i zwrotów towarów.

    http://praca.onet.pl/oferta/pOferta.ij/operator-wpro
    wadzania-danych/Lublin/job=1F1F6674-1143-FDD2-6D35C3
    0E0915493E
    Prezentacja firmy
    aldik sp. z o.o. w Lublinie - Adres firmy: Lublin - Ilość pracowników: 700 -
    http://www.aldik.com.pl

    Firma powstała w styczniu 1991 roku. Sieć aldik to 22 supermarkety,
    zlokalizowane na terenie województwa lubelskiego i podkarpackiego ale także
    firmowa Piekarnia i Ciastkarnia, których wyroby znajdują nabywców również
    wśród podmiotów nie należących do sieci.
    Od początku swojej działalności firma postawiła na nowoczesność i
    profesjonalizm. S...

    [ więcej informacji ]

[...]
    profesjonalizm. Skutecznie prowadzona polityka sprzedaży przy jednoczesnym
    zachowaniu wysokiej jakości obsługi Klienta były niejednokrotnie nagradzane.
    Firma została uhonorowana m.in. odznaczeniem "Firma na medal" - nadawanym
    przez Wojewodę Lubelskiego.
    Firma nie zamierza jednakże poprzestać na dotychczasowych sukcesach i
    planuje dalszy, dynamiczny rozwój poprzez dążenie do coraz wyższej jakości w
    zakresie obsługi Klienta i wyposażenia sklepów, a także rozszerzanie sieci o
    kolejne placówki handlowe.

    [ Ukryj opis oferty ]

    Szczegóły oferty

    - osoba zatrudniona na stanowisku operator wprowadzania danych będzie
    odpowiedzialne za wprowadanie informacji do systemu. Alizą cenową -
    przeceny. Ewidencja przyjęć i zwrotów towarów.

    Wymagania:

    (Nie wprowadzono)

    Mile widziane:

    (Nie wprowadzono)