PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba o ocenę pomysłu › prośba o ocenę pomysłu
    From: "Ania" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: prośba o ocenę pomysłu
    Date: Mon, 9 Feb 2004 08:23:15 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@wj157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam małą prośbę o ocenę i ewentualne uwagi:
    Od jakiegoś czasu myślę o założeniu własnej działalności. To dla mnie
    wyzwanie - możliwość sprawdzenia się, nadzieja na wyższe zarobki (jak się
    uda) i inne...
    Mam duże doswiadczenie w telemarketingu - myślałam o tego typu działalności.
    w zakres usług mogłoby wchodzić w zależności od potrzeb zlecającego:
    -umawianie spotkań handlowych
    -zapoznanie z danym produktem firmy
    - poł. przychodzące - coś w stylu infolini
    itp...
    Jak myślicie jakie to ma szanse powodzenia w aktualnej rzeczywistości.
    Mnie się wydaje, że dla wielu firm mogloby to być ciekawe rozwiązanie -
    mniejsze koszty niż zatrudnienie pracownika - taka usługa potrzebna jest raz
    na jakiś czas, nie stale....
    Potrzebuję opini nie dotkniętych pasją (jak ja...)

    Ania