PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawdziwosc postow na pl.praca.oferowana › prawdziwosc postow na pl.praca.oferowana
    From: "Pawel Repp" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: prawdziwosc postow na pl.praca.oferowana
    Date: Thu, 8 May 2003 08:47:45 +0000 (UTC)

    Witam

    Wczoraz wraz z kumplem przegladalismy grupe pl.praca.oferowana pod katem
    postow zwiazanych ze zleceniami napisania sklepow internetowych.
    Po krotkiej analizie doszlismy do ciekawych obserwacji, np ostatnie 5 ofert
    bylo napisanych przez ludzi poslugujacymi sie adresami darmowymi typu gazeta,
    interia, czy wp i wsrod nich tylko jedna osoba podala swoje imie i nazwisko.

    Zatem mam pytanie czy nalezy takie listy traktowac powaznie, czy to tylko
    jakis student chcialby sobie wysondowac rynek?
    Ja mysle iz firma ktora faktycznie chcialaby takie zlecenie wystawic powinna
    raczej wygladac bardziej powaznie niz darmowy adres mailowy i jakies przezwisko.

    Napiszcie prosze co o tym sadzicie.

    pozdrawiam,
    Pawel Repp