PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktykant

  • 11. Data: 2005-01-07 16:40:03
    Temat: Re: praktykant
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Marcin 'Zyga' Rudnicki
    <z...@c...chip.pl> wystukał[a]:
    > Postać zwana CanoE wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    > współrzędnych <c...@n...lubie.spamu.org> taki oto post :
    > NIestety U mnie w mieście tak jest że UP nie płaci za staż bez
    > gwarancji przyjęcia po odbytym stażu .....

    To pewnie zależy od UP. My właśnie w zakładzie mamy stażystę, bez
    problemów i bez żadnych 'gwarancji' jego zatrudnienia. Ale to jest
    mniejsza miejscowość, nie ma wielu zakładów i pewnie nie tak często są
    osoby chętne na staż.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 12. Data: 2005-01-07 16:41:44
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >NIestety U mnie w mieście tak jest że UP nie płaci za staż bez gwarancji
    >przyjęcia po odbytym stażu .....

    to chyba dobrze?
    przynajmniej pracodawcy nie czuja sie bezkarnie zatrudniajac coraz to
    nowych stazystow do wykonywania czarnej roboty za pieniadze
    panstwowe.. na ktore to my wszyscy lozymy kase z podatkow

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)