PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyka/staz - co w papierze opisujacym to?

  • 1. Data: 2004-12-29 21:33:29
    Temat: praktyka/staz - co w papierze opisujacym to?
    Od: slimak <s...@U...com.pl>

    Witam!

    Zajmuje sie serwerem znajomego a dokladniej jestem administratorem tegoz
    serwera, znajomy nic mi za to nie placi gdyz zglosilem sie do niego aby
    nabrac doswiadczenia itp serwer jest jak najbardziej sprzetem
    produkcyjnym. W zwiazku z tym ze nic za to $$$ nie dostaje chcialbym
    dostac jakis papier potwierdzajacy ze odbylem praktyke/staz u niego -
    ale naprawde nie wiem jak taki dokument powinien wygladac. Bo raczej
    chyba na takim czyms nie wypisuje sie po kolei jakimi uslugami sie
    zajmowalem czy jaki system tam byl? Czy moze pisze sie takie rzeczy?

    Znalazlem takie dokumenty
    http://www.zie.pg.gda.pl/~jcz/praktyki.html#dokument
    y ale nie wydaje mi
    sie aby te wzory nadawaly sie do mojej sprawy. Co o tym sadzicie?

    Pewnie to pytanie wyda sie wam glupie ale naprawde nie mam pojecia jak
    powinien wygladac taki papier :(

    Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-12-29 22:16:46
    Temat: Re: praktyka/staz - co w papierze opisujacym to?
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    > Pewnie to pytanie wyda sie wam glupie ale naprawde nie mam pojecia jak
    > powinien wygladac taki papier :(

    Rozumiem, że jesteś studentem? Jeśli tak - zależy czy chcesz mieć wpis o
    praktyce w indeksie. Jeśli tak musisz się zorientować o wymaganiach u osoby
    zajmującej się praktykami/sprawami studenckimi na Twojej uczelni. Jeśli
    papier jest potrzebny tylko Tobie, powinny się tam znaleźć data wystawienia,
    termin praktyki, zakres pracy, ocena, podpis Twojego opiekuna/szefa.
    Przynajmniej takie dane były w moim przypadku.

    pozdr
    zasiu

  • 3. Data: 2004-12-30 08:48:16
    Od: slimak <s...@U...com.pl>

> [...]
    > termin praktyki, zakres pracy, ocena, podpis Twojego opiekuna/szefa.
    > Przynajmniej takie dane były w moim przypadku.

    papier jest potrzebny tylko mi i glownie po to aby pokazac potencjalnemu
    przyszlemu pracodawcy. Studiuje zaocznie a tutaj nie mamy obowiazku
    odbywania praktyk.

  • 4. Data: 2004-12-30 09:17:29
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    > Pewnie to pytanie wyda sie wam glupie ale naprawde nie mam pojecia jak
    > powinien wygladac taki papier :(
    > Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi.
    Napisz se zajebisty papier, wyszczególnij wszystko co robisz w tej pracy, od
    sendmaila, po apachea mod_rewrite i inne. i daj do podpisania.
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 5. Data: 2004-12-30 10:32:17
    Od: slimak <s...@U...com.pl>

    Michał Szeląg napisał(a):

    > Napisz se zajebisty papier, wyszczególnij wszystko co robisz w tej pracy, od
    > sendmaila, po apachea mod_rewrite i inne. i daj do podpisania.

    to ma byc zajebisty papier ale potwierdzajacy fakty(!)

  • 6. Data: 2004-12-30 11:24:38
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    slimak napisał :

    > to ma byc zajebisty papier ale potwierdzajacy fakty(!)
    no to napisz w nim fakty!
    --
    =======================================

  • 7. Data: 2004-12-30 11:47:22
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    > papier jest potrzebny tylko mi i glownie po to aby pokazac potencjalnemu
    > przyszlemu pracodawcy. Studiuje zaocznie a tutaj nie mamy obowiazku
    > odbywania praktyk.

    A co ma tryb studiów do tego, czy chcesz mieć wpis o praktykach w indeksie?
    Zaoczni mają indeksy bez stron o praktykach?;)

    pozdr
    zasiu

  • 8. Data: 2004-12-30 14:47:12
    Od: slimak <s...@U...com.pl>

    zasiu napisał(a):

    > A co ma tryb studiów do tego, czy chcesz mieć wpis o praktykach w indeksie?
    > Zaoczni mają indeksy bez stron o praktykach?;)

    no zaoczni tez maja strony o praktykach ;) mialem tutaj na mysli ze
    studia dzienne maja obowiazek podczas trwania studiow odbycia praktyki a
    zaoczni nie (przynajmniej tak mi mowiono). I przynajmniej ja
    preferowalbym takie zaswiadczenie np na papierze firmowym anizeli w
    indexie. Ale to tylko moje zdanie ;)

  • 9. Data: 2004-12-30 20:20:57
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    > no zaoczni tez maja strony o praktykach ;) mialem tutaj na mysli ze
    > studia dzienne maja obowiazek podczas trwania studiow odbycia praktyki a
    > zaoczni nie (przynajmniej tak mi mowiono).

    Jestem na dziennych i nie mam obowiązkowych praktyk (telekomunikacja na PWr)

    >I przynajmniej ja
    > preferowalbym takie zaswiadczenie np na papierze firmowym anizeli w
    > indexie. Ale to tylko moje zdanie ;)

    Bo takie na papierze firmowym trzeba załatwić tak czy inaczej. Najlepiej w
    dwóch kopiach:-)

    pozdr
    zasiu