PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas okreslony

  • 1. Data: 2004-12-29 15:43:55
    Temat: umowa na czas okreslony
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    problem jest nastepujacy:
    mamy umowe z pracownikiem na czas okreslony, umowa zostala zawarta 30
    kwietnia 2004 na okres od 1 maja do 30 czerwca br, kolejna zawarta 30
    czerwca 2004 na okres od 1 lipca do 31 grudnia br. Pytanie: czy umowa z 30
    kwietnia jest pierwsza wliczana do umow na czas okreslony, czy ze wzgledu na
    fakt jej zawarcia przed 1 maja nalezy jako pierwsza potraktowac umowe z 30
    czerwca?
    moje osobiste przypuszczenia mowia ze tej z 30 kwietnia nie liczyc, ale
    nadal jestem kobieta i sobie nie wierze..... :))))))

    pozdrawiam
    i przepraszam wszystkie kobiety za moje specyficzne poczucie humoru, moze to
    sie zmieni wraz z noworocznymi postanowieniami, heheheh
    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 2. Data: 2004-12-29 17:29:01
    Temat: Re: umowa na czas okreslony
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cqujbr$k28$1@news.onet.pl a&e <a...@w...op.pl>
    pisze:

> [...]
    > moje osobiste przypuszczenia mowia ze tej z 30 kwietnia nie liczyc, ale
    > nadal jestem kobieta i sobie nie wierze..... :))))))

    Słusznie.
    KP art. 26. Stosunek pracy nawiązuje się w terminie określonym w umowie jako
    dzień rozpoczęcia pracy, a jeżeli terminu tego nie określono - w dniu
    zawarcia umowy.
    Z tego co piszesz wydaje mi się, że nie uda Ci się "wyrolować" pracownika.

    Jotte

  • 3. Data: 2004-12-29 19:26:14
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    i tak człowiek - kobieta sie uczy :)))))))
    dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam