PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy z Ukrainy

  • 11. Data: 2006-03-14 13:52:25
    Temat: Re: pracownicy z Ukrainy
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > człowieku odpusc sobie pouczanie innych,
    > pozatym jak taki z ciebie dobry "informatyk" or "specjalista" to się nie
    > reklamuje w taki sposob a w ofertach pracy przebiera a u ciebie jest tak
    > nawet gosc nie wspomnial o informatyce a ty juz piszec co umiesz robic :(

    Napisz po polsku do czego sie doczepiles, i co masz na temat rekrutacji w
    Ukrainie, zwyczajów tam panujacych, agencji rekruterskich i metody załatwiania
    zezwoleń na pracę do napisania - bo o tym jest wątek. Chętnie posłucham.

    Wojtek

  • 12. Data: 2006-03-14 21:54:44
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    > u nas bylo tak
    >
    > rekrutacja i ogloszenie
    > zgloszenie wakatu do up
    > zaswiadczenie o braku chetnych polakow na to stanowisko [albo nie
    > spelniajacych wymagan]
    > pozwolenie na prace ze strony zatrudnianego...

    jako pracownik z Ukrainy potwierdzam ze tak to wygliada. Jak firma chce
    - nie ma problemu. Koszt zezwolen ok. 1000zl na pracownika (z tego co
    pamietam).

    Andriy

  • 13. Data: 2006-03-15 00:21:39
    Od: "Dominix" <k...@o...pl>

    Fakt procedura jest dosy

  • 14. Data: 2006-03-15 19:19:59
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    > I TAK CO ROK...:-)
    Mozna co dwa - zgodnie z prawem, ale nie latwo :-)

    Andriy

  • 15. Data: 2009-02-09 14:25:08
    Od: "ewl" <biuro@WYTNIJ_TOewl.com.pl>

    W przypadku zainteresowania pracownikami z Ukrainy polecam nasze usługi. Rekrutujemy
    pracowników wielu specjalności. Tanio i pewnie! biuro(at)ewl.com.pl

  • 16. Data: 2009-07-21 10:44:27
    Od: "ewl" <biuro@WYTNIJ_TOewl.com.pl>

    Ja korzystałem z firmy EWL i wszystko było szybko i miło.
    wystarczy określić zapotrzebowanie - formalnościami sie nie zajmowałem - tylko
    pełnomocnictwo podpisałem i to wszystko - sprawa załatwiona :) żadnych urzędów nie
    musiałem odwiedzać.
    Z tego co wiem to rekrutacje są bezpośrednio na Wschodzie wiec mozna wczescniej
    okreslić konkretne wymagania.
    Pracownicy w porządku - obawiałem się że sie nie dogadam, ale okazało sie ze bez
    problemów to idzie.
    Jak ktos zainteresowany to odsyłam na strone:
    www.ewl.com.pl