PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy z Ukrainy

  • 1. Data: 2006-03-13 06:48:58
    Temat: pracownicy z Ukrainy
    Od: "lukas bch" <u...@l...com.pl>

    Witam wszystkich!

    Gdzie mógłbym dowiedzieć się czegoś o sposobie zatrudnienia pracdowników z
    Ukrainy? Może jakieś adresy firm pośredniczących w tym, może adresy biur
    pośrednictwa w Polsce, na Ukrainie?
    Interesują mnie wszelkie informacje związane z zatrudniniem naszych
    sasiadów.

    z góry dziekuję za wszelkie informacje, Tomek

  • 2. Data: 2006-03-13 07:05:12
    Temat: Re: pracownicy z Ukrainy
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    lukas bch <u...@l...com.pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
> [...]
    > sasiadów.
    > z góry dziekuję za wszelkie informacje, Tomek

    urzad pracy .. twój lokalny i papierkologia stosowana

  • 3. Data: 2006-03-13 07:34:51
    Od: "lukas bch" <u...@l...com.pl>

    > urzad pracy .. twój lokalny i papierkologia stosowana
    dzięki, się przejdę, ale już to mnie przeraża... brrr...

    tomek

  • 4. Data: 2006-03-13 09:44:04
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    lukas bch <u...@l...com.pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
    > dzięki, się przejdę, ale już to mnie przeraża... brrr...
    > tomek

    u nas bylo tak

    rekrutacja i ogloszenie
    zgloszenie wakatu do up
    zaswiadczenie o braku chetnych polakow na to stanowisko [albo nie
    spelniajacych wymagan]
    pozwolenie na prace ze strony zatrudnianego...

    ogolnie musisz baaardzo chciec zatrudnic obywatela z poza uni by przebrnac
    przez papiery

  • 5. Data: 2006-03-13 09:55:35
    Od: "lukas bch" <u...@l...com.pl>

> [...]
    > pozwolenie na prace ze strony zatrudnianego...
    >
    > ogolnie musisz baaardzo chciec zatrudnic obywatela z poza uni by przebrnac

    A nie mam innych "kanałów" zatrudnienia, np. prywatne firmy pośredniczące,
    ukraińskie portale z pracą... (kurcze szukałem, ale nie znalazłem w j.
    polskim.... bo ukraińsku/rosyjsku ni cziewo nie ponimaju ;-)...

    Może inne pomysły dotarcia do chętnych ukraińców...?

    tomek

  • 6. Data: 2006-03-13 10:21:34
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

> [...]

    > znalazłem w j. polskim.... bo ukraińsku/rosyjsku ni cziewo nie ponimaju
    > ;-)... Może inne pomysły dotarcia do chętnych ukraińców...?

    dotarcie to inna bajka zalezy kogo szukasz.. dezinformatyków cyz pracowników
    sezonowych

    chodzi o to ze potem jest maksymalna przeprawa z legalnym zatrudnieniem

  • 7. Data: 2006-03-13 17:25:51
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    Człowieku, zastanów sie, po co to robisz. Liczysz, ze sciagniesz
    informatyków i będziesz im placil po 600zl? Czy na co? Jesli to projekt, co
    ma rece i nogi zapraszam na konsultacje.
    f...@p...onet.pl lub 604692134

    Wojtek

  • 8. Data: 2006-03-13 18:14:23
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    fotech <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
    > Człowieku, zastanów sie, po co to robisz. Liczysz, ze sciagniesz
    > informatyków i będziesz im placil po 600zl? Czy na co? Jesli to projekt,
    > co ma rece i nogi zapraszam na konsultacje.

    że ja? hehe sie koledze pozajaczkowali przedpiscy ;)

  • 9. Data: 2006-03-14 09:05:49
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > że ja? hehe sie koledze pozajaczkowali przedpiscy ;)

    Ze ten kogo zacytowałem:)

    Wojtek

  • 10. Data: 2006-03-14 11:21:16
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    człowieku odpusc sobie pouczanie innych,
    pozatym jak taki z ciebie dobry "informatyk" or "specjalista" to się nie
    reklamuje w taki sposob a w ofertach pracy przebiera a u ciebie jest tak
    nawet gosc nie wspomnial o informatyce a ty juz piszec co umiesz robic :(