PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?

  • 31. Data: 2010-08-27 21:30:35
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i59a5q$teg$1@news.onet.pl Krzysztof
    <k...@a...pl> pisze:

    > Jarku, wysil się w końcu na jakieś własne pomysły, a nie kopiujesz ciągle
    > tylko to, co inni o tobie wypisują.
    Wacku, co za intelektualna nędza...

    > Swoją drogą i tak jestem niezmiernie zaskoczony, że wbrew temu, co
    > deklarowałeś wcześniej, chce ci się jeszcze czytać moje nędzne wypociny :)
    No i widzisz, konfabulancie? Zawsze deklarowałem, że nie używam filtrów i
    czytam wszystkich, nawet największych idiotów.
    Nie czynię im przecież w ten sposób zaszczytu, używam ich niekiedy, a czasem
    robię sobie z nich zabawę.
    Czytam cię zatem, możesz byc pewien.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2010-08-28 10:20:32
    Od: Stach <s...@f...pl>

    W dniu 2010-08-27 22:56, Krzysztof pisze:

    > Ale ja bynajmniej nie oczekuję *żadnych* komentarzy!
    > Chyba za bardzo przejąłeś się rolą :)

    To nie pisz tu albo nie dziw się komentarzom.
    Tu jest usenet. Tu się komentuje.

    Stach

  • 33. Data: 2010-08-28 10:35:40
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Stach" <s...@f...pl> napisał

    > To nie pisz tu albo nie dziw się komentarzom.
    > Tu jest usenet. Tu się komentuje.

    Zatem komentuj, jeśli masz taką potrzebę, ale wówczas rób to z głową.
    A tu ewidentnie widać, że nie doczytałeś szczegółów i wyskoczyłeś trochę
    jak filip z konopi.

    Pozdrawiam
    K.

  • 34. Data: 2010-08-28 11:33:01
    Od: Stach <s...@f...pl>

    W dniu 2010-08-27 23:06, Jotte pisze:

    > O ile to w ogóle prawda (w co mocno wątpię), to on nie wywalił nikogo,
    > tylko jego wywalili. Nawet jeśli kogoś zwolnił, to tak naprawdę
    > pracownicy wywalili go ze stanowiska pracodawcy.
    > Jego podnieca samo gadanie o tym, że "wymienił _podgniłą_ część załogi"
    > i to "parę razy".

    Tak, coś szybko mu te załogi gniły.
    Ale - może to prawda, a on tylko nie pisze wszystkich szczegółów,
    tak jak mi to wytknął w osobnej wiadomości.

    Krzysztofie, może napiszesz jaką firmę prowadzisz i ile
    zatrudniasz osób?

    Stach

  • 35. Data: 2010-08-30 07:22:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:
    > A zasadniczo idąc Twoim tokiem myślenia leni w ogóle nie ma. Są tylko
    > ludzie pracujący w swoim tempie :>

    Ja jestem zdania, że każdy jest leniem. Kwestia tylko objawiania się
    tego lenistwa.... Czasami leniem jest ten, co nosi po 3 deski sam,
    zamiast jedną we dwóch, tez z lenistwa - chodzić mu sie nie chce, to
    nosi po 3 :)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 36. Data: 2010-08-30 08:32:21
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "leszek" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ten artykuł więcej mówi o owej "kadrze menedżerskiej" niż o samych
    > pracownikach. "Menedżerowie" nagle odkryli, że ludzie grają online,
    > siedzą w naszej klasie czy na facebooku, nie wiadomo, czy się śmiać
    > czy płakać. Jeśli się stosuje archaiczny model "menedżerowania", że
    > "menedżer", zamiast pracować z ludźmi, siedzi zamknięty w pokoju i za
    > pomocą mejli czy telefonu deleguje zadania, to nic dziwnego, że nie ma
    > pojęcia co ludzie naprawdę robią. Efektem braku kontaktu z własnymi
    > pracownikami świadczy sama ocena wydarzenia, że "pracownicy są
    > nieuczciwi".

    Nie.
    "Managerowie" odkryli, że jeśli "oddelegują" zadania dla "plebsu", to będą mieli
    full czasu na flirty on-line, skype, gg, facebook, nk i tym podobne zabijacze
    czasu.
    Ci "na dole" zapierdalają, a "managment" spija śmietankę, dzieląc się zyskami
    wypracowanymi przez CAŁY zespół (tak, tak, łącznie ze sprzątaczką).

    j.

  • 37. Data: 2010-08-30 09:06:31
    Od: "nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ci "na dole" zapierdalają, a "managment" spija śmietankę, dzieląc się zyskami
    > wypracowanymi przez CAŁY zespół (tak, tak, łącznie ze sprzątaczką).

    Jestem zwolennikiem takiego sposobu zarządzania, który powoduje, że podlegli
    menedżerowi pracownicy, zapytani "kto tak to wszystko ładnie zrobił?",
    odpowiadają "my sami!".

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/