PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca (programowanie) francuska firma SII

  • 1. Data: 2008-07-01 19:40:03
    Temat: pracodawca (programowanie) francuska firma SII
    Od: "Krzysztof" <a...@n...pl>

    http://www.pl.sii.eu
    czy ktoś wie jaki to pracodawca ?

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2008-07-01 21:18:56
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 1 Lip, 21:40, "Krzysztof" <a...@n...pl> wrote:
    > http://www.pl.sii.eu
    > czy ktoś wie jaki to pracodawca ?

    wiem - francuska firma konsultingowa, szukajaca programistow (m.in.
    j2ee) - wysylaja ich do projektow swoich klientow. Przejrzyj ich
    ogloszenia na infopracy. Nie rozni sie specjalnie na plus ani minus od
    innych firm konsultingowych. Moje wrazenia z rozmowy z nimi opisalem
    juz w watku dot. altkomu - powtorze tylko w skrocie - uwaga na
    rozliczanie faktura z nimi - nie placa za czas urlopu ani choroby.
    Sami, oczywiscie, o tym nie nie mowia, dowiesz sie tylko wtedy, jesli
    dopytasz.

    O wiecej ew min nie dopytywalem, w/w wystarczylo mi, zeby ich sobie
    odpuscic - nawet nie dlatego, ze nie placa za te urlopy, ale dlatego,
    ze skoro kombinuja i ukrywaja istotne sprawy juz na wstepnej rozmowie,
    to czego mozna sie spodziewac w czasie trwania wspolpracy?

    --

    Pozdrawiam,

    glos