PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca zdalna ? › Odp: praca zdalna ?
    From: "Eliksir" <e...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: praca zdalna ?
    Date: Mon, 19 Aug 2002 18:57:05 +0200

    Faktycznie większość to ceny sprawdza, ale mnie najbardziej irytuje
    jak firma komputerowa, internetowa, IT itd. kogoś poszukuje i zastrzega
    sobie prawo
    do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
    Jakby nie mogli poświęcić 5 minut i krótko odpowiedzieć na wszystkie
    zgłoszenia.
    (ile ich tam może być maksymalnie 20).
    Chłopaki żyją w świecie komunikacji, oferują takie technologie, chwalą się,
    że zrobia to a tamto,
    a na prostego maila nie potrafią odpowiedzieć.
    Co to wogóle za podejście jest. Dla mnie takie "zastrzeganie sobie prawa" to
    poprostu zwykłe
    olewanie.