PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca z partner orange?

  • 1. Data: 2006-09-18 12:24:25
    Temat: praca z partner orange?
    Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl>

    witam:)

    zastanawiam sie nad faktem takim. Otóż dzwoni do mnie pani i zaprasza
    na rozmowe i mówi, że z orange. (stanowisko kosultanta orange),
    przejrzałam dokładnie ogłoszenia i znalazłam iz to partner orange.
    I teraz zastanawiam się, czy pod tym hasłem kryje sie jakaś np.
    agencja pracy tymczasowej? ktoś ma jakieś doświadczenia w tym
    temacie może?

    pozdrawiam
    Agata"agatonek"Mryczko

  • 2. Data: 2006-09-18 12:25:00
    Temat: Re: praca z partner orange?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 14:24:25 Agata Mryczko <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > I teraz zastanawiam się, czy pod tym hasłem kryje sie jakaś np.
    > agencja pracy tymczasowej? ktoś ma jakieś doświadczenia w tym

    google.pl - keyword "partner orange".

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-09-25 12:23:58
    Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Agata Mryczko" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    po prostu dealer Orange.
    Uzywaja okreslenia partner podobnie jak w Renault sa Koncecjonerzy.

    Pozdrawiam

    PrzemekK