PracaGrupypl.praca.dyskusje › podwyżka po 3 miesiącach umowy na okres próbny

  • 1. Data: 2006-09-17 17:24:39
    Temat: podwyżka po 3 miesiącach umowy na okres próbny
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

    Witajcie!

    Jak wysokiej podwyżki można się spodziewać przy przedłużeniu umowy po
    okresie próbnym? Jak negocjować taką podwyżkę?
    Pewnie później już długo nic nie będzie, więc zależy mi na wynegocjowaniu
    jak najlepszych warunków, a zupełnie nie mam doświadczenia w tego typu
    negocjacjach.
    Będę wdzięczna za Wasze rady!

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-09-17 18:18:33
    Temat: Re: podwyżka po 3 miesiącach umowy na okres próbny
    Od: "Everyman" <s...@i...pl>

> [...]
    > okresie próbnym? Jak negocjować taką podwyżkę?
    > Pewnie później już długo nic nie będzie, więc zależy mi na wynegocjowaniu

    Po okresie próbnym powinnaś otrzymywać szereg różnych dodatkowych okresowych
    premii, których na okresie próbnym nie ma. Sama podwyżka wynagordzenia
    zasadniczego z regóły nie jest duża. Jednak razem z premiami w sumie możesz
    mieć nawet 50-80% więcej na ręke niż na okresie próbnym. Tak było w moim
    przypadku. Pewnie jednak w różnych firmach wygląda to nieco inaczej.

    W.

  • 3. Data: 2006-09-17 19:34:32
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:eek0d7$8g3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Sylwia <w...@o...pl> pisze:

    > Jak wysokiej podwyżki można się spodziewać przy przedłużeniu umowy po
    > okresie próbnym?

    Mniej więcej tyle, ile kosztuje kurs ;-)
    A poważnie - sądzisz, że ludziska dysponują tu szklanymi kulami i są w
    stanie napisać Ci, jaką podwyżkę przewidział dla Ciebie Twój pracodawca?

    --
    Nixe

  • 4. Data: 2006-09-17 19:36:36
    Od: e...@g...com

    Sylwia napisał(a):
> [...]
    > Pewnie później już długo nic nie będzie, więc zależy mi na wynegocjowaniu
    > jak najlepszych warunków, a zupełnie nie mam doświadczenia w tego typu

    Jaka branża, jakie stanowisko, zakres obowiązków itd ?? Bez takiej
    informacji nikt ci dokładnie nie odpowie.

  • 5. Data: 2006-09-18 06:24:01
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Sylwia napisał(a):
> [...]
    > Pewnie później już długo nic nie będzie, więc zależy mi na wynegocjowaniu
    > jak najlepszych warunków, a zupełnie nie mam doświadczenia w tego typu

    a nie jest tak, ze przy rozmowie o prace ustalaliscie wysokosc
    wyngarodzenia po okresie probnym?, ze np, wynagrodzenie na okres probny
    jest o 10% mniejsze niz pozniejsze? jesli nie ustalalas takich rzeczy
    na poczatku, to raczej nei spodziewalabym sie jakiejkolwiek podwyzki.
    wiec specjalnie sie nie nastawiaj na jakiekolwiek dodatkowe pieniadze.

  • 6. Data: 2006-09-18 08:23:00
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 20:18:33 +0200, Everyman <s...@i...pl>
    w <eek3iu$jv8$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    > mieć nawet 50-80% więcej na ręke niż na okresie próbnym. Tak było w moim
    > przypadku. Pewnie jednak w różnych firmach wygląda to nieco inaczej.

    Chyba w budżetówce.
    Są firmy, które dają: X na próbnym, potem 3/2 X na określonym na 5 lat
    albo nieokreślonym. I tyle.
    Są też takie, które dają co roku premię i podwyżkę.
    I inne, które mają rózne pitu pitu typu premia uznaniowa, dodatek
    stażowy, dodatek kierowniczy, 13ta pensja (i następne) i takie tam, zazwyczaj
    te dodatkowe składniki wchodziłyby w grę wtedy, kiedy już przestało się
    tam pracować.

    Wszystko zależy od firmy i wewnętrznego regulaminu wynagradzania, z
    którym zawsze warto się zapoznać.

    > W.

    ja czyli jakub
    Revoke.