PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?

  • 1. Data: 2004-04-24 08:16:40
    Temat: praca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?
    Od: "katasza" <s...@p...fm>

    Witam,
    Chciałabym uzyskać informacje na temat wizy pracowniczej do Włoch. Czy jest
    potrzebna po 1 maja? Praca jest legalna i mam papiery z włoskich urzędów.
    Praca na okes do 9 miesiecy. Jesli potrzebna jest ta wiza, to ile trwa
    załatwianie jej i co powinnam zrobic?
    Dzieki za wyrozumiałość i pomoc, ale nie mam żadnego doswiadczenia z tym
    zakresie.
    K.W

  • 2. Data: 2004-04-24 12:20:32
    Temat: Re: praca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?
    Od: starek <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > załatwianie jej i co powinnam zrobic?
    > Dzieki za wyrozumiałość i pomoc, ale nie mam żadnego doswiadczenia z tym

    mysle ze od maja, to zadna wiza nie bedzie potrzebna, ale inna sprawa to
    pozwolenie na prace, do tej pory we wloszech bylo tak, ze przy dluzszych
    planowanych pobytach, trzeba bylo w ciagu tygodnia stawic sie na policji po
    pozwolenie na pobyt, tam tez chyba dostaje sie powolenie na prace,
    oczywiscie sa dwa okienka eu citizens i non eu, nie wiem jak beda traktowac
    polakow od maja

    starek