PracaGrupypl.praca.dyskusje › nietypowa dodatkowa praca

  • 1. Data: 2004-04-24 08:19:20
    Temat: nietypowa dodatkowa praca
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Witam!

    Prowadzę działalność polegającą na tworzeniu stron internetowych. Chciałbym
    się
    zapytać czy ktoś byłby zainteresowany trochę nietypową współpracą.
    Mianowicie
    osoba ta miałaby płacone za umówienie spotkania z klientem potencjalnie
    zainteresowanym
    stworzeniem strony intrernetowej. Płaciłbym 15 zł od ręki niezależnie od
    wyniku spotkania (
    czy klient kupi, czy nie). Jednk osoba ta potencjalne koszty (np. rozmów
    telefonicznych)
    musi pokryć z własnej kieszeni. Ze swojej strony dostarczę materiały (ofertę
    i portfolio) i podziele się doświadczeniem ze sprzedaży www. Prowadzę
    działaność w Warszawie.

    Pozdrawiam

    Handlowiec

  • 2. Data: 2004-04-24 10:16:50
    Temat: Re: nietypowa dodatkowa praca
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Handlowiec napisał:

    > stworzeniem strony intrernetowej. Płaciłbym 15 zł od ręki niezależnie od
    > wyniku spotkania (
    > czy klient kupi, czy nie). Jednk osoba ta potencjalne koszty (np. rozmów
    > telefonicznych)

    śmieszny jesteś. Ktoś wyda 10zł na telefony (pewnie większość to
    komórki), bilety a Ty dasz jej 15zł?

    > działaność w Warszawie.

    tym bardziej jesteś śmieszny.

    Za jednego klienta powinno być IMHO ok. 100-150zł

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-04-24 11:09:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witiia <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Za jednego klienta powinno być IMHO ok. 100-150zł

    Mam duze grono znajomych :) Pewnie kazdy z nich zainteresowany bylby
    ukladem - ze ja im 50 zl dam zeby poswiecili chwilke na wysluchanie oferty
    ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-04-24 12:35:09
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Faktycznie, pomysl nie najlepszy. wycofuję go.

    Handlowiec

  • 5. Data: 2004-04-24 13:49:01
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c6deqc$1mp$1@news.onet.pl...

    > śmieszny jesteś. Ktoś wyda 10zł na telefony (pewnie większość to
    > komórki), bilety a Ty dasz jej 15zł?

    Nie dzwoni sie na komurki.

    > tym bardziej jesteś śmieszny.
    >
    > Za jednego klienta powinno być IMHO ok. 100-150zł

    To nie realne. Klient rozpatruje od od trzech do szesciu ofert na kreacje
    www. Sam sie zastanow,
    czy podjabys ryzyko wypłacanai 150 zł na jedno spotkanie.

  • 6. Data: 2004-04-24 17:55:20
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Sat, 24 Apr 2004 12:16:50 +0200, Witiia
    <w...@p...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik Handlowiec napisał:
    >

    > Za jednego klienta powinno być IMHO ok. 100-150zł

    Owszem, ale 150 zł to mógłbyś dostac w przypadku, gdybyś miał płacone
    tylko wtedy, gdy klient wykupi usługę. Oczywiście koszty znalezienia
    takiego klienta pokrywasz sam. A 15 zł. za samą próbę jego znalezienia -
    obawiam się, że pomysłodawca do końca tego nie przemyślał.

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 7. Data: 2004-04-27 15:30:39
    Od: "Monika" <s...@h...pl>

    Szanowny Panie Handlowcu

    W takim razie ja znalazlam ;) juz 100 takich osob / firm!!!

  • 8. Data: 2004-04-27 15:31:46
    Od: "Monika" <s...@h...pl>

    komórki piszemy przez "ó"