PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja? › Re: praca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?
    From: starek <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?
    Date: Sat, 24 Apr 2004 14:20:32 +0200

    > Witam,
    > Chciałabym uzyskać informacje na temat wizy pracowniczej do Włoch. Czy jest
    > potrzebna po 1 maja? Praca jest legalna i mam papiery z włoskich urzędów.
    > Praca na okes do 9 miesiecy. Jesli potrzebna jest ta wiza, to ile trwa
    > załatwianie jej i co powinnam zrobic?
    > Dzieki za wyrozumiałość i pomoc, ale nie mam żadnego doswiadczenia z tym
    > zakresie.
    > K.W

    mysle ze od maja, to zadna wiza nie bedzie potrzebna, ale inna sprawa to
    pozwolenie na prace, do tej pory we wloszech bylo tak, ze przy dluzszych
    planowanych pobytach, trzeba bylo w ciagu tygodnia stawic sie na policji po
    pozwolenie na pobyt, tam tez chyba dostaje sie powolenie na prace,
    oczywiscie sa dwa okienka eu citizens i non eu, nie wiem jak beda traktowac
    polakow od maja

    starek