PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w warszawie

  • 1. Data: 2005-04-12 17:36:56
    Temat: praca w warszawie
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Mam male pytanko tak sie ostatnio zaczelam zastanawiac jakie sa szanse na
    znalezienie pracy w stolicy z zakwaterowaniem.Chodzi mi o prace dla mlodej
    dziewczyny. Tylko nie mam na mysli zajec typu..masaze erotyczne....taniec
    itp itd......

    --

    Monika

  • 2. Data: 2005-04-12 17:51:18
    Temat: Re: praca w warszawie
    Od: "marcin" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziewczyny. Tylko nie mam na mysli zajec typu..masaze erotyczne....taniec

    napisz może parę słów o tym co umiesz robić

    pozdrawiam,
    marcin

  • 3. Data: 2005-04-12 18:21:40
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > napisz może parę słów o tym co umiesz robić

    Obecnie ucze sie w technikum ekonomicznym wiec moje umiejetnosci nie sa
    jakies zadziwiajace.....
    Pracowalam jako tak zwana hosstesa w supermarketach. Jestem osoba ktora bez
    problemu nawiazuje kontakt z innymi:-) . Posiadam jakies tam podstawy z
    obslugi komputera, srodowisku internetu nie jest mi obce.
    Pracuje jako wolontariuszka w Domu Dziecka....wiec z dziecmi mam rowniez
    niezly kontakt. Niewiele moge napisac o swoich umiejetnosciach bo jeszcze
    nie zdazylam ich nalapac zbyt duzo (mam 18lat)

    --
    _________________
    Moniska

  • 4. Data: 2005-04-12 21:19:27
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    Monika

    Myśle, że powinnaś póki co skupić się na pomyślnym zakończeniu szkoły i
    podjęciu studiów zaocznych ( np. w Warszawce :) ). Pracę z pewnością zdążysz
    sobie znaleźć.

    Nie mając konkretnej specjalizacji ciężko będzie Ci znaleźć szybko ciekawą
    pracę ale od czegoś trzeba zacząć:) Myślę, że skoro łatwo nawiązujesz
    kontakty to może pomyśl o pracy sprzedawcy/handlowca w butikach w galeriach
    handlowych. Praca jest zapewne ciężka i czasochłonna ale dzięki temu
    zdobędziesz rozeznanie jak wygląda praca i mieszkanie w Warszawie.

    Praca hostessy też nie jest zła , jeśli trafisz do uczciwej firmy
    obsługującej spore koncerny to możesz naprawdę przyzwoicie zarobić ( bez
    fajerwerków ale na utrzymanie się w Wawie spokojnie wystarczy )

    Jeśli chodzi o mieszkanie , chyba najlepiej zacząć od poszukiwania
    samodzielnego pokoju ( www.stancja.pl ) . I najlepiej blisko pracy:)
    Warszawskie dojazdy w korkach do i z pracy są nieco uciążliwe:)

    Życzę Ci powodzonka i wytrwałości.

    Pozdrawiam,

    Konrad

  • 5. Data: 2005-04-12 21:30:04
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad Zach" <k...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > samodzielnego pokoju ( www.stancja.pl ) . I najlepiej blisko pracy:)
    > Warszawskie dojazdy w korkach do i z pracy są nieco uciążliwe:)

    Dziekuje za rady:-) studiowac bede dziennie.....a pracy szukam na wakacje,
    zeby uzbierac troche kasy na poczatek w warszawie:-) szkole koncze za
    rok....no ale prace chce juz teraz bo nie ma sensu czekac..:-)

    --
    Moniska