PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ilosc urlopu

  • 1. Data: 2005-04-12 15:21:44
    Temat: Ilosc urlopu
    Od: "Agnieszka" <m...@i...pl>

    Witam.
    Ile przysluguje pracownikowi urlopu po przepracowanym roku. Jest to moja
    pierwsza praca. Czy jest to gdzies ustawowo zapisane?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-12 15:40:06
    Temat: Re: Ilosc urlopu
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Agnieszka <m...@i...pl>
    wystukał[a]:
    > Ile przysluguje pracownikowi urlopu po przepracowanym roku. Jest to
    > moja pierwsza praca. Czy jest to gdzies ustawowo zapisane?

    Jest zapisane, a przysługuje ci 1/12 wymiaru (20 lub 26 dni) po każdym
    przepracowanym miesiącu. A w nowym roku na początku już cały wymiar
    urlopu.

    Chyba, że pracę podjęłaś przed 2004 rokiem, wtedy na starych zasadach -
    czyli dopiero po przepracowaniu roku/pół roku.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --