PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w szwecji dla pielęgniarki

  • 1. Data: 2004-09-16 07:52:16
    Temat: praca w szwecji dla pielęgniarki
    Od: "julia" <s...@v...pl>

    Witam

    Nie mam pewności czy to dobra grupa, ale potrzebuję rady.
    Znajomy lekarz poszukuje polskich pielęgniarek do pracy w prywatnej klinice w
    Sztokholmie. Headhunter ze mnie żaden:),ale nie będę tłumaczyć poważnym
    ludziom, jak profesjonalnie należy się tym zająć. Wiadomo Szwedzi, to naród
    oszczędny.
    W związku z tym mam problem, gdyż jedynym sensownym serwisem jaki znalazałam
    jest jobmed.pl (nie licząc pl.praca.oferowana).
    Dlatego mam pytanie do grupy - czy istnieją gdzieś inne miejsca w świeci, na
    których można odpłatnie lub nie złożyć swoją ofertę?

    Pozdrawiam serdecznie, julia

  • 2. Data: 2004-09-17 00:05:17
    Temat: Re: praca w szwecji dla pielęgniarki
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "julia" <s...@v...pl> wrote in message

    > Znajomy lekarz poszukuje polskich pielęgniarek do pracy w prywatnej
    klinice w
    > Sztokholmie.

    Przejdź się po szkołach pielęgniarskich i daj ogłoszenie dla ostatnich
    roczników. W książce tel. są adresy. Chociaż żałuje, że polecam
    pozbawienie kraju z pieknych Polek. I co nam pxniej przyjdzie?
    Rosjanki? ;)

    Chętnie wezmę prowizję za załatwienie ludzi ;)