PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy

  • 1. Data: 2004-09-16 08:16:15
    Temat: Zmiana pracy
    Od: "Mirr" <m...@w...pl>

    Niedługo wygasa moja czasowa umowa o pracę. Przed jej końcem chcę podpisać
    umowę o pracę z inną firmą. O czym muszę pamiętać odchodząc i jak to zrobić
    ponieważ to moja pierwsza praca i nigdy nie odchodziłem do innej firmy w
    takiej bądź innej sytuacji.
    Proszę o rady i podpowiedzi.
    Dzięki
    MIRR

  • 2. Data: 2004-09-16 08:27:33
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | O czym muszę pamiętać odchodząc i jak to zrobić
    | ponieważ to moja pierwsza praca i nigdy nie odchodziłem do innej firmy w
    | takiej bądź innej sytuacji.

    Pracodawca musi Ci dać świadectwo pracy, PIT-11, RMUA. To tyle, co mi
    przychodzi do głowy 'na szybko'.

    Powodzenia ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 3. Data: 2004-09-16 08:31:05
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 10:16:15 +0200, Mirr napisał(a):

> [...]
    > ponieważ to moja pierwsza praca i nigdy nie odchodziłem do innej firmy w

    Przede wszystkim pamiętać musisz o świadectwie pracy, dobrze by było zabrać
    ze sobą również referencje (te się zawsze przydadzą, o ile uda Ci się
    takowe uzyskać).
    Pozdrawiam

    ps. łaskawie ustaw kodowanie w swoim Outlook'u na zgodne z netykietą (wtedy
    z pewnością więcej ludzi będzie na Twoje posty odpowiadać).

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 4. Data: 2004-09-16 08:34:11
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 10:27:33 +0200, Andzia napisał(a):

    > Pracodawca musi Ci dać ?wiadectwo pracy, PIT-11, RMUA. To tyle, co mi
    > przychodzi do głowy 'na szybko'.
    PIT-11 faktycznie, a RMUA, co to, możesz rozszyfrować skrót?

    ps. łaskawie ustaw kodowanie w swoim Outlook'u na zgodne z netykietą, lub
    nie używaj polskich znaków.

  • 5. Data: 2004-09-16 09:00:39
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | PIT-11 faktycznie, a RMUA, co to, możesz rozszyfrować skrót?

    RMUA to raporty comiesięczne o zapłaconych składkach zusowskich. Powinno
    się je otrzymywać co miesiąc, jednak jak znam życie nie wszyscy tego
    przestrzegają. Lepiej je dostać teraz niż potem ich szukać 'na gwałt'. A
    czasem się przydają. Podobno, bo na własnej skórze ich braku nie
    doświadczyłam ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 6. Data: 2004-09-16 09:59:08
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 11:00:39 +0200, Andzia napisał(a):

    > RMUA to raporty comiesi?czne o zap?aconych sk?adkach zusowskich. Powinno
    > si? je otrzymywa? co miesi?c, jednak jak znam ?ycie nie wszyscy tego
    > przestrzegaj?. Lepiej je dosta? teraz ni? potem ich szuka? 'na gwa?t'. A
    > czasem si? przydaj?. Podobno, bo na w?asnej skórze ich braku nie
    > do?wiadczy?am ;)
    A właśnie ja nie dostaję. Muszę podpytać. A doczego one? (dostaję raporty z
    OFE z których wynika, że pieniądze wpływają).

    ps. na prawdę ułatwisz czytanie innym _poprawnie_ _konfigurując_ swój
    czytniek news (Outlook Express w Twoim przypadku). Będziemy zobowiązani.

  • 7. Data: 2004-09-16 12:02:34
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | A właśnie ja nie dostaję. Muszę podpytać. A doczego one? (dostaję raporty
    | OFE z których wynika, że pieniądze wpływają).

    Kiedyś jedna znajoma będąc w ciazy (Tobie to raczej nie grozi ;)) pilnie
    tego potrzebowala.

    | ps. na prawdę ułatwisz czytanie innym _poprawnie_ _konfigurując_ swój
    | czytniek news (Outlook Express w Twoim przypadku). Będziemy zobowiązani.

    Ok, w takim razie poprosze o wskazowki. Informatyk ze mnie zaden :)

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 8. Data: 2004-09-16 13:51:14
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 14:02:34 +0200, Andzia napisał(a):

    > Kiedy? jedna znajoma b?d?c w ciazy (Tobie to raczej nie grozi ;)) pilnie
    > tego potrzebowala.
    Ale może grozić moejej dziewczynie :)

    > Ok, w takim razie poprosze o wskazowki. Informatyk ze mnie zaden :)
    http://www.republika.pl/pl_rec_ksiazki/faq-nowe.html
    #12331
    O tu np. jest :)

  • 9. Data: 2004-09-16 16:02:15
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Andzia] - 2004-09-16 10:27:

    >Pracodawca musi Ci dać (...) RMUA.

    Na dzień dzisiejszy RMUA wydaje się na wraźną prośbę pracownika.
    Pracodawca nie ma obowiązku przekazywać raportów "z urzędu".

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 10. Data: 2004-09-16 16:04:52
    Temat: OT, było: Re: Zmiana pracy
    Od: Marcin Wolcendorf <w...@f...polbox.pl>

    Tomasz 'motto' Motyliński wrote:

    > Ale może grozić moejej dziewczynie :)

    > http://www.republika.pl/pl_rec_ksiazki/faq-nowe.html
    #12331
    > O tu np. jest :)

    Szczerze- to trochę przesadzają- MSZ całkowicie wystarczy, jeśli w
    nagłówku będzie zapisane, _jakie_ jest kodowanie. Kłopot polega na tym,
    że w większości przypadków _nie_jest_...

    M.

    --
    "And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
    'Cause there's bugger all down here on Earth." (C) Eric Idle.