PracaGrupypl.praca.dyskusje › pleta

  • 1. Data: 2006-03-10 11:54:44
    Temat: pleta
    Od: "Antychryst" <a...@t...pl>

    RELIGIA

    1. nie osadzaj innych
    2. postepuj z zasadmai rzeczywistosci w ktorej sie znajdujesz
    3. nie szkodz innym
    4. przysluz sie innym

    HUMANIZM

    1. agresywnym w stosunku do innych mozesz byc tylko tak samo jak oni sa
    agresywni w stosunku do ciebie

    BOL a CIERPIENIE

    bol zadaja inni ludzie
    cierpienie zadaje ci swiat

    STRACH a BANIE SIE

    strach odczuwasz gdy idziesz w lesie i sledzi cie wilk
    boisz sie ludzi ktorzy swiadomie dzialaja przeciwko tobie lub gdy masz
    cos na sumieniu

    MADROSC

    1. znajomosc spraw zyciowych

    INTELIGENCJA

    1. umiejetnosc rozwiazywania nowych problemow

    MORALNOSC

    1. to co ogolnie przyjete za wlasciwe

    ETYKA

    1. jak wlasciwie rozwijac to co jest do tej pory

    NAUKA

    1. naturalne zjawisko oplaca sie wszystkim
    2. kazda zywa istota jest odrebnym prawem fizyki

    DUCHOWOSC

    1. gdy odczuwasz potrzebe pojscia gdzies bez wyraznego powodu lub
    zrobienia czegos to znaczy ze dzialaja przez ciebie duchy

    NAUKA NIKOLITOW Z BIBLIJNEJ APOKALIPSY

    1. na przykladzie dentystow :
    dentysci lecza zeby, gdyby dentysta zrobil dziure w zebie to postapilby
    zgodnie z nauka nikolaitow

    2. z postepowania zgodnego z nauka nikolaitow nie mozna sie spowiadac w
    ramach chrzescijanstwa

    3. na przykladzie polskiego przemyslu informatycznego:
    na studiach informatycznych wykladana jest teoria podazy i popytu,
    serwisy internetowe z praca i grupy dyskuyjne sugeruja ze srednia
    kwota wynagrodzenia wynosi 3 tys zl,
    gdy szukajacy pracy zarzada na rozmowie kwalifikacyjnej mniej niz 8 tys
    zl
    to nie jest wogole brany pod uwage, firmy prowadza rekrutacje tylko w
    celu
    znalezienia kandydata ktory zarzada wyznaczona przez nich kwote.
    taki stan rzeczy jest utrzymywany w celu odsiania nie cwaniakow.

  • 2. Data: 2006-03-10 12:38:37
    Temat: Re: pleta
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Antychryst napisał(a):

    Nie wiem co bierzesz, ale bez wątpienia masz
    zajebiście mocny towar.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-03-13 05:49:22
    Od: "mydebugger50" <d...@h...com>

    czarny wrote:
> [...]
    > czarny
    > .:: www.czarnobiale.pl ::.
    > .:: Fotografia ślubna | Monochromatyczna | Retro ::.

    Nasza polska rzeczywistosc ( zwlaszcza na rynku pracy ) , moze nie
    tylko " oszalamiac" ale i " ogluszac " .Ostatnio w TV jakis
    przestawiciel aktualnie rzadzacej grupy ludzi, powolywal sie na
    Mojzesza podczas dyskusji na temat handlu " w Dniu Swietym "