PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na 1 miech

  • 1. Data: 2002-06-12 16:25:33
    Temat: praca na 1 miech
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Skończyłem szkółke średnią i wkrótce mam egzaminy na studia. Niestety mój
    stary kazał mi znaleść sobie jakąś prace na 1 miesiąc bo inaczej sankcje
    fiansowe:-( Jako że nigdy nie pracowałem nie wiem co i jak trzeba zrobić.
    Słyszałem o jakimś bezrobociu. Czy to może utrudnić znalezienie pracy?
    Mieszkam chwilowo w kędzierzynie-koźlu (chyba tak to się pisze).

    Pozdrawiam Bartek

  • 2. Data: 2002-06-12 16:41:42
    Temat: Re: praca na 1 miech
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Skończyłem szkółke średnią i wkrótce mam egzaminy na studia. Niestety mój
    > stary kazał mi znaleść sobie jakąś prace na 1 miesiąc bo inaczej sankcje
    > fiansowe:-(

    No wiesz...ale masz zgredow:((((((

    Jako że nigdy nie pracowałem nie wiem co i jak trzeba zrobić.

    Gazete kup i wybiez jakies, tylko z lekka, zeby sie nie przemeczyc, bo to
    szkodzi.:((((

    > Słyszałem o jakimś bezrobociu. Czy to może utrudnić znalezienie pracy?

    Co ty!!!!!!!????? wapnu wierzysz?????..Jakie bezrobocie??????

    > Mieszkam chwilowo w kędzierzynie-koźlu (chyba tak to się pisze).

    Ale masz przerabane, ja mieszkam w latwiejszym do napisania miescie:(((((

    > Pozdrawiam Bartek

    Pozdrawiam i wspolczuje

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-06-13 10:58:42
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Bartek <b...@w...pl> napisał(a):

    >Mieszkam chwilowo w kędzierzynie-koźlu (chyba tak to się pisze).

    No to masz nie lada wyzwanie - to miasto wymiera - tez tu mieszkam
    [mam nadzieje ze chwilowo:)]
    Z twoim wyksztalceniem to zostaje ci Hypernova, MiniMal. Wstap,
    zapytaj.

    --
    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]