PracaGrupypl.praca.dyskusje › Info z dzialu kadr :)

  • 1. Data: 2002-06-12 18:31:52
    Temat: Info z dzialu kadr :)
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Witam, dzisiaj w firmie ktorej pracuje dostalismy dzis takiego maila z
    dzialu kadr:

    "Drodzy Pracownicy
    Po wnikliwych obserwacjach i wielu skargach od pracowników, zarząd naszej
    firmy postanowił wprowadzić zakaz używania wulgarnego języka w czasie pracy.
    Od dzisiaj nie wolno używać w komunikacji wewnątrz firmy słów powszechnie
    uznawanych za obraźliwe czy wulgarne. Drodzy pracownicy, musicie zdawać
    sobie sprawę, że bardzo często macie do czynienia z osobami o wiele
    wrażliwszymi od siebie i używając dość swobodnego języka możecie kogoś
    urazić czy spowodować u niego nieodwracalne zmiany psychiczne. Ten typ
    języka nie będzie już tolerowany, a kto się nie zastosuje do tego
    zarządzenia poniesie surowe konsekwencje. Aby ułatwić wszystkim "przejście"
    na akceptowalny dla wrażliwych uszu język zarząd przygotował podręczną listę
    zwrotów zamiennych pod nazwą: "LEPIEJ POWIEDZ..." Zwroty zostały tak
    opracowane, że sprawna wymiana pomysłów i informacji będzie możliwa bez
    straty czasu i wysokiej efektywności komunikacji. A oto przygotowana na
    podstawie wnikliwych obserwacji rozmów pracowników lista:

    LEPIEJ POWIEDZ: Być może mógłbym dzisiaj zostać po godzinach.
    ZAMIAST: Czyś ty ochujał? Co ja kurwa domu nie mam czy co?

    LEPIEJ POWIEDZ: Myślę, że w ten sposób nie uda nam się tego zrobić.
    ZAMIAST: I tak kurwa do zajebania! Całe życie z kretynami!

    LEPIEJ POWIEDZ: Może powinieneś jeszcze to sprawdzić...
    ZAMIAST: No i weź tu kurwa tłumacz debilowi...

    LEPIEJ POWIEDZ: Nie uczestniczę w realizacji tego projektu.
    ZAMIAST: A chuj mnie to obchodzi!

    LEPIEJ POWIEDZ: Hmmm... To bardzo interesujące...
    ZAMIAST: Co ty pierdolisz?

    LEPIEJ POWIEDZ: Spróbujemy to jakoś rozplanować...
    ZAMIAST: I kurwa dopiero teraz mi o tym mówisz?

    LEPIEJ POWIEDZ: On nie jest zapoznany ze sprawą...
    ZAMIAST: Jak zwykle był zajęty lizaniem czyjejś dupy!

    LEPIEJ POWIEDZ: Przepraszam Pana...
    ZAMIAST: I chuj ci w dupę...

    LEPIEJ POWIEDZ: Jestem w tej chwili zawalony robotą...
    ZAMIAST: I co kurwa jeszcze mam zrobić? Mam płacone na godzinę...

    LEPIEJ POWIEDZ: Lubię wyzwania...
    ZAMIAST: Poszukaj sobie kogoś głupszego od siebie do czarnej roboty...

    LEPIEJ POWIEDZ: Nie za bardzo mogę ci w tej chwili pomóc.
    ZAMIAST: Pojebało cię? Frajera szukasz?

    LEPIEJ POWIEDZ: Ona jest agresywną i przebojową osobą.
    ZAMIAST: To suka jakich mało!

    LEPIEJ POWIEDZ: Mógłbyś więcej poćwiczyć robienie tego.
    ZAMIAST: Przecież ty kurwa nie masz zielonego pojęcia jak to się robi!

    Z góry dziękujemy za zastosowanie się do powyższego zarządzenia i życzymy
    miłej atmosfery w komunikowaniu się ze współpracownikami, mając nadzieję że
    nasz drobny wkład w postaci przygotowanej listy przyczyni się do zwiększenia
    efektywności pracy i usprawnienia komunikacji.
    Jeszcze raz dziękujemy
    Departament Kadr "

  • 2. Data: 2002-06-12 20:03:22
    Temat: Re: Info z dzialu kadr :)
    Od: "butterfly" <s...@i...pl>

    no i to sie nazywa szkolenie ;)

    pozdrawiam

    Agata

  • 3. Data: 2002-06-12 20:32:41
    Temat: Odp: Info z dzialu kadr :)
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kuba Szajnar <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae87ht$b3j$...@n...tpi.pl...
    > Witam, dzisiaj w firmie ktorej pracuje dostalismy dzis takiego maila z
    > dzialu kadr:
    >
    > (...)

    Brakuje mi info, czy pracownicy moga przysylac nieujete w spisie wyrazenia,
    a Dzial Kadr dokona ich odpowiedniego tlumaczenia? ;)

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2002-06-13 07:03:28
    Od: "Orzech" <e...@z...home.pl>

    Te teksty widziałem w sieci chyba już z rok temu. STARY HUMOR.

  • 5. Data: 2002-06-13 08:28:18
    Od: "KUBA" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Orzech <e...@z...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae9gf7$3hl$...@n...tpi.pl...
    > Te teksty widziałem w sieci chyba już z rok temu. STARY HUMOR.

    Ale ja jeszcze go wczesniej nie widzialem