PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w markecie - refleksje › praca w markecie - refleksje
    From: "przemo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w markecie - refleksje
    Date: Tue, 16 Jul 2002 22:16:49 +0200

    Witam i tak jak obiecalem opisuje pierwsze wrazenia z pracy na stanowisku
    kierownika dzialu w markecie.
    1) No wiec pierwsze 3 dni byly ciezkie - musialem sie zapoznac ze systemem
    SAP R/3 - swietny system ale trzeba go zrozumiec, i z innymi systemami.
    Udalo mi sie z powodzeniem.
    2) Inni kierownicy dzialow sa w porzadku i moge liczyc na ich pomoc czego
    tez sie obawialem ale obawy okazaly sie bezzasadne.
    3) Pracownicy szeregowi sa dobrze "wychowani"(moze dlatego ze zarabiaja 2
    razy wiecej niz w standardowym hipermarkecie). Sa to w wiekszosci ludzie
    ktorym zalezy na tej niewdziecznej pracy - w sumie w dzisiejszych czasach
    nie dziwi mnie to. Drugiego dnia zrobilem z nimi spotkanie i przedstawilem
    swoje wymagania - mysle ze mnie zaakceptowali, duzo tez z nimi przebywam
    (rada obecnego kierownika - ponoc beda mnie dzieki temu szanowac-zobaczymy-
    na razie jest super)
    4) Dyrektor ktoremu bezposrednio podlegam okazal sie czlowiekiem mniej
    wiecej w moim wieku (no troche starszy) i jest to naprawde bardzo
    wyrozumialy czlowiek. Polubilem go chociaz tez mialem obawy wobec niego - w
    koncu jestem nowy. Jest to facet ktory nie wymaga rzeczy nie do zrobienia i
    daje mi wolna reke w kierowaniu moim dzialem.
    5) Jest to praca w ktorej trzeba duzo myslec ale pracownicy sa tak wychowani
    ze nie musze sie martwic ze zabraknie mi czegos - jak surowce czy opakowania
    sie koncza to na tydzien przed "melduja" mi co sie konczy i co trzeba
    zamowic.
    6) Jak na razie jestem bardzo zadowolony, jedyny klopot z kasjerkami
    poniewaz nabijaja na kase inny towar niz rzeczywiscie maja nabic - potem mam
    klopoty ze stanem, i WZ-tkami, ale nie zdaza sie to czesto.
    7) Niedlugo mam inwenture - okaze sie jakie mam stany - sam jestem ciekaw co
    w niej wyjdzie.
    Ogolnie jestem zadowolony - jest to taka praca o ktorej zawsze marzylem
    (daje mi pieniadze i poczucie spelnienia zawodowego) - nie jest ciezka ale
    trzeba duzo myslec no i jest dobrze platna, i godziny pracy zajebiste
    (7-15). Po 3 dniu mialem doline straszna ale na dzien dzisiejszy jestem w 80
    % pewien ze dam sobie rade. Pierwszego dnia mialem klopot z tym jak sie
    zwracac do moich pracownikow bo calkiem niedawno sam bylem na takim
    stanowisku jak oni - ale mysle ze jest to tez jeden z mich atutow (znam ich
    prace od praktycznej strony). Co ciekawe bardzo pomogla mi bardzo dobra
    znajomosc informatyki i komputerow, dzieki temu tak szybko pojalem wszystkie
    systemy informatyczne i programy, z ktorych korzystam - no i bardzo
    zadowolony jestem ze nabede praktyczne umiejetnosci w poslugiwaniu sie
    systemem SAP R/3. Liczy sie tez to ze w przyszlosci bede mial ciekawa
    pozycje w CV. Jestem bardzo wdzieczny tej firmie ze dala mi szanse pomimo
    braku doswiadczenia - wiecej takich firm, dajacych szanse mlodym a bedzie
    dobrze szanowni grupowicze - jak widac i z pracy w markecie mozna byc
    zadowolonym (ale chyba tylko w nich mozna sobie wyrobic odpowiednie
    doswiadczenie).
    pozdrawiam. Przemo
    PS. Jesli macie jakis uwagi lub spostrzezenia czy rady to wszelka pomoc lub
    konstruktywna krytyka bedzie dla mnie cenna.