PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w markecie - refleksje › Re: praca w markecie - refleksje
  • Data: 2002-07-16 21:31:26
    Temat: Re: praca w markecie - refleksje
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pozdrawiam. Przemo
    > PS. Jesli macie jakis uwagi lub spostrzezenia czy rady to wszelka pomoc
    lub
    > konstruktywna krytyka bedzie dla mnie cenna.

    Gratulacje i powodzenia.
    Jesli pytasz ....to mozesz powiedziec, co sie stalo z twoim poprzednikiem.
    Awans czy pozegnal sie z firma? A jesli odszedl to dlaczego? Ta informacja
    moze byc cenna.
    Piszesz o inwenturze. Jak wyglada sprawa odpowiedzialnosci materialnej?
    Podpisuj tylko taka inwentaryzacje, ktorej jestes pewien...nie daj sie
    wpuscic..ze tamto to jest, mimo, ze nie ma, bo zaraz dowiaza.....sam wiesz o
    co chodzi.

    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje

    Krzysztof