PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w godzinach nadliczbowych › praca w godzinach nadliczbowych
    From: Andrzej <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w godzinach nadliczbowych
    Date: Tue, 24 May 2005 20:50:53 +0200

    od jakiegoś czasu systematycznie zostaje w pracy średnio 1-2 h dłużej
    oczywiście na polecenie szefa.
    ale niestety w pensji tego nie widzę, a że nie chcę sobie nagrabić
    to kompletnie nie wiem jak się dyplomatycznie zachować :(

    no bo zapytam szefa, czy mogę liczyć na jakieś dodatkowe wynagrodzenie
    to on mi odpowie, że ... że "wcale tyle nie zostawałem"
    zupełnie inaczej bym się czuł, gdybym np. podpisywał się
    gdzieś pod tymi godzinami które przepracowałem dodatkowo
    czy takie coś w ogóle się praktykuje ?
    pracuje dopiero od nie dawna i nie bardzo się w tym wszystkim
    orientuje ...
    a z kolei inni pracownicy zostają po godzinach i zupełnie
    nic sobie z tego nie robią ....

    jak tą sprawę dyplomatycznie ugryźć, tak żeby nachalnie nie
    upominać się o swoje (bo szef zawsze moze mi powiedzieć,
    że nie pracuje dobrze) a jednocześnie mieć poczucie
    że za tyle ile pracuje, za tyle jest mi płacone.

    Andrzej