PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu

  • 1. Data: 2004-11-01 14:47:48
    Temat: praca w domu
    Od: "mol.15" <m...@w...pl>

    Jesli posiadasz konto e-mail i dostep do internetu- ta praca jest dla
    Ciebie! Wystarczy ok 1h dziennie. Idealna dla uczniow i studentow. Uwaga! To
    NIE jest klikanie na banery czy reklamy!!! Realna zyski. Twoje zarobki
    zaleza od Twojego Wysilku. chcesz wiecej informacji napisz maila o treści
    "praca" m...@w...pl

  • 2. Data: 2004-11-02 10:52:42
    Temat: Re: praca w domu
    Od: "Michaił GawłOFF" <h...@y...com>

    Dlaczego czuje pieczenie i swędzenie jak czytam takiego typu ogłoszenia,
    może dlatego ze juz jeden spryciaz mnie zrobił w balona !!
    Radze innym się trzymac na baczności to może byc oszustwo.

  • 3. Data: 2004-11-02 16:58:48
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Jesli posiadasz konto e-mail i dostep do internetu- ta praca jest dla
    > Ciebie! Wystarczy ok 1h dziennie. Idealna dla uczniow i studentow.
    Czekaj, czekaj - to znaczy jakies 5PLN dziennie?
    Taka jest pi-razy-oko srednia stawka godzinowa...
    To nawet dla studenta na obiad czy papierosy za malo :-(

    > Twoje zarobki zaleza od Twojego Wysilku.
    Myslisz, ze znajdziesz kogos, kto sie wysili za 5PLN dziennie?

    A moze obiecujesz kokosy w stylu dyrektorskiej pensji za godzine
    pracy dziennie? I myslisz, ze ktos Ci uwierzy?
    Dales sie nabic w butelke - Twoja sprawa, ale nie nabijaj innych.

    PiotrG

  • 4. Data: 2004-11-15 17:00:41
    Od: "proletaryat" <p...@o...pl>

    Michaił GawłOFF napisał(a):
    > Dlaczego czuje pieczenie i swędzenie jak czytam takiego typu ogłoszenia,
    > może dlatego ze juz jeden spryciaz mnie zrobił w balona !!
    > Radze innym się trzymac na baczności to może byc oszustwo.

    hm w czym jest ten cał przekret ?
    na czym oni naciagaja ?

    --
    'Dobry spamer to martwy spamer'