PracaGrupypl.praca.dyskusje › na jakim papierku zaswiadczenie o zatrudnieniu??

  • 1. Data: 2004-09-12 08:28:41
    Temat: na jakim papierku zaswiadczenie o zatrudnieniu??
    Od: orlos <orlos@[kasujto]amg.gda.pl>

    ma ktos taki druczek ??
    pzdr
    --
    Bartek

  • 2. Data: 2004-09-12 09:29:33
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik orlos napisał:
    > ma ktos taki druczek ??

    Może ten, kto chce od ciebie to zaświadczenie ma druczki do tego?

    pozdrawiam

    PS jakbyś napisał po co ci ten druczek, to być może łatwiej byłoby
    stwierdzić co na nim ma być.
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkrelnik)tuznikpocztaonet

  • 3. Data: 2004-09-12 10:23:24
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2004 11:29:33 +0200, Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    napisał:

    > Może ten, kto chce od ciebie to zaświadczenie ma druczki do tego?
    >

    > pozdrawiam
    >
    > PS jakbyś napisał po co ci ten druczek, to być może łatwiej byłoby
    > stwierdzić co na nim ma być.

    Kiedys potrzebowalem takie zaswiadczenie do (nie pamietam) gdzie nie dali
    mi druczka, to wystarczylo na firmowce z pieczatkami firmowymi i pieczatka
    imienna ksiegowej, ze jestem zatrudniony od dnia na umowie na czas
    nieokreslony. Przy zakupie komorki na druczkach operatora byla jeszcze
    pozycja do zaznaczenia, czy znajduje sie czy nie w okresie wypowiedzenia.
    Stanowiska na takich druczkach chyba nie ma koniecznosci podawac, podobnie
    jak zarobkow (od tego sa zaswiadczenai o dochodach)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##