PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w anglii

  • 1. Data: 2002-04-24 19:17:12
    Temat: praca w anglii
    Od: <b...@p...onet.pl>

    MAM OGROMNIASTĄ PROŚBĘ!!!! JEŻELI KTOŚ Z WAS MA JAKIES INFORMACJE, GDZIE I JAK
    MOŻNA ZNALEŹĆ LEGALNĄ PRACĘ W UK, ALBO NAWET GDZIE SZUKAĆ STRONY WWW ITP BŁAGAM
    WYŚLIJCIE MI MAILA Z GÓRY DZIĘKUJĘ

  • 2. Data: 2002-04-24 20:56:27
    Temat: Re: praca w anglii
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    Polecam serdecznie strone
    www.getinuk.com

    tam jest tylko leglana praca w formie kursow jezykowych z praca dodatkowa
    (wiza studencka) oraz w formie roznorakich praktyk.

    pozdrawiam
    Boleslaw Drapella
    London Training Centre
    Sales Representative Trojmiasto
    b...@g...com
    tel. +48 501065426
    fax. +58 3039321

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-04-24 20:57:24
    Od: "Eratio" <e...@p...onet.pl>

    Też chciałabym coś takiego znaleźć. Ale w naszym kraju , cała masa
    pośredników , oferuje całą masę pracy za granicą ( w Anglii też) i
    oczywiście jest to cała rzesza naciągaczy. Więc raczej będzie ciężko a już z
    legalną pracą to ho ho ho ! Ale zyczę powodzenia.