PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w TESCO w Anglii

  • 11. Data: 2006-03-01 00:25:11
    Temat: Re: praca w TESCO w Anglii
    Od: Rafał <n...@h...pl>

    elias dnia Sunday 26 of February 2006 22:18 raczył pisać...:

    > Póki co tylko przez telefon, ale babka sama Szekspirem
    > raczej nie była. Pytania różne np. co myślę że mogę
    > wnieść do firmy, jaką lubię muzykę itp. Standard. Ale do Krakowa
    > na właściwą kwalifikację dopiero się wybieram, tam mają
    > być testy i rozmowa z native speakerem...

    Na miejscu w Krakowie masz rozmówkę z panią, która zadaje różne
    podchwytliwe także - pytania. W trakcie masz też gadke po angielsku.
    Potem ankieta, co możesz robić, czego nie możesz(w jakim stopniu jesteś
    zdolny do pracy), na co jesteś chory lub nie. I wreszcie test z
    angielskiego pisemny.

    > Generalnie trzeba
    > język znać na tyle żeby się móc dogadać i bez problemu
    > odpowiedzieć jak klient ma jakieś pytania, czyli pewnie
    > trochę więcej niż tzw. "komunikatywny angielski".

    Hmmm... Chcę zauważyć jedno - jeśli będą wyszukiwać tych co znają
    'perfect english', aby ich zatrudnić do pracy na stanowisku sprzedawcy
    w hipermarkecie to... dużo ludzi nie uzbierają... Umówmy się, że ci co
    język znaja dobrze - albo siedzą już poza granicami naszego kraju, albo
    sami znajdą sobie o wiele lepszą pracę niż ta oferowana przez Tesco, na
    swoim poziomie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2006-03-02 21:37:16
    Od: wrak <w...@w...pl>

    witam!
    Czy ktoś może mi powiedzieć, jakie są warunki
    pracy tych "wykładowców" towarów? Tzn. czy praca
    jest ciężka, jakie trzeba dźwigać ciężary, czy nie
    za bardzo nas tam męczą?