PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERUJĘ PRACĘ DLA NIEDOCENIANYCH "DORADCÓW KLIENTA" W BANKACH, KTÓRZY JUŻ WIEDZĄ ŻE AVANS I LEPSZE ZAROBKI SĄ PRAWI NIEREALNE

  • 1. Data: 2006-02-25 14:45:47
    Temat: OFERUJĘ PRACĘ DLA NIEDOCENIANYCH "DORADCÓW KLIENTA" W BANKACH, KTÓRZY JUŻ WIEDZĄ ŻE AVANS I LEPSZE ZAROBKI SĄ PRAWI NIEREALNE
    Od: E...@g...com

    Poszukuję ambitnych, zdecydowanych na zmiany,
    nastawionych na sukces kandydatów na KONSULTANTÓW PLANOWANIA
    FINANSOWEGO,AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH.
    Zapewniamy profesjonalny cykl szkoleń, możliwość realizacji
    autorskich projektów,konkurencyjne wynagrodzenie.

    Jezeli jesteście zainteresowani proszę o przesłanie CV

    Rozmowa nic nie kosztuje a może to właśnie będzie odpowiednie
    miejsce dla Was

  • 2. Data: 2006-02-25 22:34:44
    Od: Marek <k...@w...zapraszam.pl>

    > Poszukuję ambitnych.
    > Rozmowa nic nie kosztuje a może to właśnie będzie odpowiednie
    > miejsce dla Was

    Pani Ewo, jestem ambitny i mam ochotę na rozmowę, która nic nie
    kosztuje. Takich jak ja jest tu z pewnością więcej - możemy
    podyskutować. Proszę więc bardzo - Pani zaczyna :).

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl