PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w NGO?

  • 1. Data: 2004-01-20 21:54:39
    Temat: praca w NGO?
    Od: "Katia" <m...@o...pl>

    Czy ktos z was ma doswiadczenie w szukaniu pracy w organizacjach
    pozarzadowych?
    Rozgladam sie za praca w zawodzie, i z tego co widze, to tylko tam mam
    szanse robic cos zgodnego z moim wyksztalceniem i kwalifikacjami.
    Ale jak szukac? Czy Fundacje i Stowarzyszenia w ogole daja oferty pracy? Czy
    lepiej po prostu rozsylac swoje CV? A moze zaczynac jako wolontariusz (ale
    czy wtedy w ogole jest szansa na prace, jak i tak pracuje za darmo?)

    Katia

  • 2. Data: 2004-01-21 08:16:29
    Temat: Re: praca w NGO?
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

    > Czy ktos z was ma doswiadczenie w szukaniu pracy w organizacjach
    > pozarzadowych?

    w szukaniu nie - ale pracuje w NGO

> [...]
    > szanse robic cos zgodnego z moim wyksztalceniem i kwalifikacjami.
    > Ale jak szukac? Czy Fundacje i Stowarzyszenia w ogole daja oferty pracy?

    NGO raczej ofert nie daja. Maja wolontariuszy i czlonkow stowarzyszenia

    > lepiej po prostu rozsylac swoje CV? A moze zaczynac jako wolontariusz (ale
    > czy wtedy w ogole jest szansa na prace, jak i tak pracuje za darmo?)

    rozsylaj CV - to niewiele kosztuje. My ostanio przyjelismy panienke na 1/2
    etatu. Zostala przyjeta na podstawie CV. Mielismy ich kilka w teczce - szef
    zadzwonil, przyszla i jest.

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 3. Data: 2004-01-22 09:37:40
    Od: "Katia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Lord_Bestia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > rozsylaj CV - to niewiele kosztuje. My ostanio przyjelismy panienke na 1/2
    > etatu. Zostala przyjeta na podstawie CV. Mielismy ich kilka w teczce -

    a co myslisz o wolontariacie? Czy to jest jakas droga, czy raczej nie?

    Katia

  • 4. Data: 2004-01-22 10:53:47
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

    [...]
    > szef
    >
    > a co myslisz o wolontariacie? Czy to jest jakas droga, czy raczej nie?

    oczywiscie, ze tak. Przeciez pracujac jako wolontariusz mozesz pokazac sie
    (i wykazac sie) dzialaczom w NGO. Mamy u nas chlopaka (studenta) ktory
    bardzo chetnie sie udziela i nam pomaga - od prac fizycznych poczawszy na
    intelektualnych skonczywszy. Przypuszczam, ze gdybysmy mieli pieniadze na
    zwiekszenie obsady personalnej to by znalazl zatrudnienie.

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---

  • 5. Data: 2004-01-23 23:40:34
    Od: "Katia" <m...@o...pl>

> [...]
    > intelektualnych skonczywszy. Przypuszczam, ze gdybysmy mieli pieniadze na
    > zwiekszenie obsady personalnej to by znalazl zatrudnienie.

    to fajnie, bo wlasnie zlapalam bardzo ciekawy wolontariat ;)

    Katia