PracaGrupypl.praca.dyskusje › renta/odszkodowanie za utratę słuchu

  • 1. Data: 2004-01-20 21:02:55
    Temat: renta/odszkodowanie za utratę słuchu
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Niedawno zrobilem sobie badanie na audiogramie i okazalo sie, ze mój sluch
    jest dosc powaznie uszkodzony. Ma to niewatpliwy zwiazek z moja praca (z
    której nb. 7 mies. temu odszedlem za tzw. porozumieniem stron) - ponad 5 lat
    w sluchawkach na infolinii. Czy mam szanse na jakas rente, czy ewentualnie
    odszkodowanie? Co powinienem zrobic, aby otrzymac takie swiadczenie i czy
    nie bedzie tu przeszkoda ww. porozumienie, w którym jest stwierdzenie, ze
    nie bede mial wobec firmy zadnych roszczen finansowych.