1. Data: 2004-01-20 21:02:55
Temat:renta/odszkodowanie za utratę słuchu
Od:"El Tiburon" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno zrobilem sobie badanie na audiogramie i okazalo sie, ze mój sluch
jest dosc powaznie uszkodzony. Ma to niewatpliwy zwiazek z moja praca (z
której nb. 7 mies. temu odszedlem za tzw. porozumieniem stron) - ponad 5 lat
w sluchawkach na infolinii. Czy mam szanse na jakas rente, czy ewentualnie
odszkodowanie? Co powinienem zrobic, aby otrzymac takie swiadczenie i czy
nie bedzie tu przeszkoda ww. porozumienie, w którym jest stwierdzenie, ze
nie bede mial wobec firmy zadnych roszczen finansowych.