PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT w anglii od maja

  • 1. Data: 2004-01-20 20:25:56
    Temat: IT w anglii od maja
    Od: "d+" <t...@w...pl>

    naszła mnie ostatnio myśl, aby sobie tam znowu pojechać - ktoś ma jakieś
    pomysły/doświadczenia w szukaniu pracy na stanowiskach typu IT już w polsce?
    i czy z dniem 1-go maja będzie otwarty całkowcie na nas rynek pracy w uk -
    jak to będzie w praktyce?

  • 2. Data: 2004-01-20 20:41:01
    Temat: Re: IT w anglii od maja
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "d+" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    polsce?
    > i czy z dniem 1-go maja będzie otwarty całkowcie na nas rynek pracy w uk -

    Podobno tak - tak uslyszal moj koles ktory tam jakis miesiac temu dzwonil
    bezposrednio do ichniego odpowiednika RUP-u. Przy okazji okazalo sie, ze
    lezy tam kilkanascie ofert dla informatykow. A jak jest naprawde? Zobaczymy.
    Looknij na www.cwjobs.co.uk albo na www.monster.co.uk i wal do pracodawcow
    albo rekruterow z adnotacja, ze jestes dostepny od maja.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2004-01-20 20:51:24
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "d+" <t...@w...pl> wrote in message

> [...]
    polsce?
    > i czy z dniem 1-go maja będzie otwarty całkowcie na nas rynek pracy w uk -

    Irlandzki "Sun" zamiescil dzis artykul o przerazeniu tutejszych rzadowych na
    mysl
    o tym, co zacznie sie dziac po przystapieniu nowych 10 krajow do UE.
    Ale zeby bylo OT - na koniec napisano, ze od pewnego czasu codziennie z
    Warszawy odjezdza 5 autokarow w 26 godzinna podroz do Londynu, z biletem
    w 1 strone za rownowartosc 60 euro.
    Ciekawe kto w nich jedzie...?

    GreG

  • 4. Data: 2004-01-21 07:42:50
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    GreG wrote:

> [...]
    > Ale zeby bylo OT - na koniec napisano, ze od pewnego czasu codziennie z
    > Warszawy odjezdza 5 autokarow w 26 godzinna podroz do Londynu, z biletem
    AFAIK "Sun" to mniej wiecej odpowiednik "Fakt" albo "Super express".
    wszystko trzeba dzielic przez 4.

    mnietuniema

  • 5. Data: 2004-01-21 07:46:34
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

> [...]
    polsce?
    > i czy z dniem 1-go maja będzie otwarty całkowcie na nas rynek pracy w uk -

    Polecam oficjalny serwer Unii Europejskiej z wonymi miejscami pracy na
    terenie panstw aktualnej 15'ki - od maja 25'ki
    http://europa.eu.int/eures/home.jsp?lang=enRowniez Od maja system powinien
    byc dostepny w j.polskim... ale znajac nasze realia jeszcze duzo wody
    uplynie zanim to nastapi...

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 6. Data: 2004-01-22 15:09:25
    Od: <m...@b...net>

    "d+" <t...@w...pl> wrote in message
    > naszła mnie ostatnio myśl, aby sobie tam znowu pojechać - ktoś ma jakieś
    > pomysły/doświadczenia w szukaniu pracy na stanowiskach typu IT już w
    polsce?

    1/2 OT coraz bardziej popularny staje sie outsourcing, czyli wynajmowanie w
    firmach amerykanskich i brytyjskich, juz nie tylko tanich miesni, ale i
    tanich mozgow. Po centralach telefonicznych, ktore wyladowaly w Indiach,
    Filipinach i Chinach, przyszla kolej na rynek IT i - idzie w gore, tzn juz
    nie tylko najnizsze szeregi, ale juz programisci sa zagrozeni tania, chinska
    konkurencja.
    Jak na razie nie zanosi sie jakos na wymiane amerykanskich czy brytyjskich
    dyrekcji na chinska - w koncu ktos MUSI zarabiac duze pieniadze ;)
    Mimo coraz wiekszego szumu i pierwszych oznak, ze beda blokady prawne,
    zniechecajace firmy do tego procederu, jest to podobno gwaltownie
    przybierajace stanowisko.
    Na razie nie jest to nagminne w Wlk Brytanii... ale moze sie okazac, ze za
    rok wezma Cie bardzo chetnie, ale za pieniadze niewiele wyzsze od
    polskich...
    polecam "pisemko" the register, gdzie notuja wszystko, co sie dzieje w IT
    (www.theregister.co.uk)

    > i czy z dniem 1-go maja będzie otwarty całkowcie na nas rynek pracy w uk -
    > jak to będzie w praktyce?

    obiecali... ale z doswiadczenia tzw "historycznego" wiadomo, jak Brytyjczycy
    traktuja swoje obietnice ;)
    (to sie nazywa "pragmatyzm"...)

    marek