PracaGrupypl.praca.dyskusje › thomson consulting

  • 1. Data: 2004-01-20 21:44:44
    Temat: thomson consulting
    Od: "lolek" <m...@t...pl>

    Przedstawiciel Handlowy Thomson Consulting -czy ktoś może miał z tym
    styczność????

  • 2. Data: 2004-01-22 21:18:52
    Temat: Re: thomson consulting
    Od: "lolek" <m...@t...pl>

    Użytkownik "lolek" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Przedstawiciel Handlowy Thomson Consulting -czy ktoś może miał z tym
    > styczność????

    Po doświadczeniach

    Czesc
    Nie pracuje dla nich!
    Chodzilem jedynie na kursy doszkalajace przez 3 dni, na ktorych poznawalem
    techniki sprzedazy.
    Warunki pracy, jesli jestes studentem to umowa-zlecenie, inni - dzialalnosc
    gospodarcza.
    W przypadku dzaialanosci sa "utrudnienia".
    Praca polega na sprzedawaniu uslug doradczych firmom, ktore beda musialy sie
    dostasowac do rynku UE (ISO itp.)
    W procesie sprzedazy uczesnicza: telemarketer, handlowiec, konsyltant i
    analityk. Sprzedaz jest zakonczona, w momencie gdy klient przejdzie przez
    ten lancuch sprzedazy. Od tego dostaje sie prowizje (nie wiem jaka????).
    Wtedy wystawiasz fakture. Jezeli nawet spotkasz sie z klientem, a proces nie
    zakonczy sie, to nic nie zarobisz. Ponosisz koszty, musisz miec wlasny
    samochod, aby dojechac do klienta. Prawdopodobnie nie diostajesz zadnego
    ryczaltu za paliwo. To juz na twoj koszt. Nie podpisalem umowy, gdyz jak sam
    sobie wykalkulujesz, moglbys nic nie zarobic, a ZUS trzeba placic co
    miesiac:)))
    Poza tym umowa byla pelna niescislosci, napisana jezykiem prawniczym.
    Zrozumialem z niej, ze nic mi nie wolno i prawie za wszystko ponosisz jakies
    konsekwencje finansowe:)))
    Wybor nalezy do ciebie.
    Napisalem to z mojego punktu widzenia.
    Moze dostaniesz inne warunki.