PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV+LM a poczta polska

  • 1. Data: 2004-04-06 23:28:12
    Temat: CV+LM a poczta polska
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Jak czesto odsylaja wam dokumenty z powodu zbyt ciezkiej koperty?
    Ja sie podlamalem, bo juz nawet 3 kartki mi ostatnio wrocily z info o
    koniecznosci doplaty.
    LM + dwie kartki z CV.
    Znalazlem na stronach firmy adres, ktorego nie podawali w ogloszeniu i
    powtorzylem szybko mailem z informacja, dlaczego w tej formie ale....
    Obnizono dopuszczalna wage czy co??

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 2. Data: 2004-04-07 06:14:49
    Temat: Re: CV+LM a poczta polska
    Od: "Agnieszka" <k...@a...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znalazlem na stronach firmy adres, ktorego nie podawali w ogloszeniu i
    > powtorzylem szybko mailem z informacja, dlaczego w tej formie ale....

    *****
    Moze kupujesz za tani znaczek. Z tego co sie orientuje (wiele wysłanych LM i
    CV) nalezy zapłacic chyba 1,35 zł za taki liscik w kopercie o formacie C5,
    jesli jest C4 to chyba wiecej ale nie pamietam dokładnie ile. Podejdz do
    okienka na poczcie i niech Ci urzedniczka sprawdzi. I po sprawie.
    Powodzenia
    A pracodawca ma prawo zadac w takiej formie aplikacji w jakiej mu sie
    podoba.........

  • 3. Data: 2004-04-08 21:40:25
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf; <c4vdqe$bta$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > Znalazlem na stronach firmy adres, ktorego nie podawali w ogloszeniu i
    > powtorzylem szybko mailem z informacja, dlaczego w tej formie ale....

    Waga tak jak dawniej

    20 g
    20- 50 g
    50-100 g itd.

    Ale 3 kartki i koperta C5 na elektronicznej wadze kuchennej z tolerancją
    do 2 g, ważyło mi 22g.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 4. Data: 2004-04-08 21:54:59
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > 20- 50 g
    > 50-100 g itd.
    >
    > Ale 3 kartki i koperta C5 na elektronicznej wadze kuchennej z tolerancją

    Mi kiedys wrocily koperty z 4 kartkami, ale 3 wysylam od 1,5 roku i pierwszy
    raz mi cofneli - musi tusz w drukarce sie zrobil za gesty ;)
    pzdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2004-04-09 01:07:50
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mi kiedys wrocily koperty z 4 kartkami, ale 3 wysylam od 1,5 roku i pierwszy
    > raz mi cofneli - musi tusz w drukarce sie zrobil za gesty ;)
    Mnie już trzy lata temu na poczcie uświadomili, że 3 kartki przekraczają
    wagę 20g :) Może to był przypadek, ale skoro raz tak wyszło, to dlaczego
    nie może się to powtórzyć. W końcu wagi są różne i mniej lub bardziej
    sprawne :) No i od tego czasu płace za wysłanie papierów stawkę za powyżej
    20g i nie mam problemów :)

    Marek

  • 6. Data: 2004-04-09 23:37:50
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf; <c54h3f$24b$1@inews.gazeta.pl> :

    > Mi kiedys wrocily koperty z 4 kartkami, ale 3 wysylam od 1,5 roku i pierwszy
    > raz mi cofneli - musi tusz w drukarce sie zrobil za gesty ;)
    > pzdr
    > Krzysztof

    Też zrobiłem taki eksperyment, ale waga koperty z czystymi kartkami i
    kartek zadrukowanych się nie różniła [w ramach 2 gramowej tolerancji].