PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dam prace?

  • 1. Data: 2004-06-21 12:40:56
    Temat: Dam prace?
    Od: "SG Marketing" <p...@s...com.pl>

    ----- Original Message -----
    From: "Dariusz Jaworski"
    To: "PRACA" <p...@s...com.pl>
    Sent: Wednesday, June 09, 2004 10:40 AM
    Subject: Re: [FAQ] Zasady umieszczania ogłoszeń [09062004]

    > Nie było. Inna sprawa, że oferujący pracę w branży IT najczęściej
    > najlepiej radzą sobie z prawidłowym wysłaniem ogłoszenia na grupę.

    To moze warto zmienić zasady, tak aby nie było to tak problematyczne,
    i aby
    każdy niekoniecznie informatyk mógł takie ogłoszenia nadać.

    > Nie.
    Chyba tak, bo moje ogłoszenia notorycznie były odrzucane z powodu
    "ilości
    znaków ... gdzieś tam..."

    > Proszę.
    >
    > PS. To jest prywatny adres email, który nie służy do korespondencji
    na
    > temat ppo.

    Nie przeszkadzam pod prywatnym adresem, w końcu moderuje Pan grupe
    "dam
    pracę informatykom", a ja nie jestem z branży... Zresztą informatyków
    nie
    szukam, dlatego i tak nikt z potencjalnych dla mnie kandydatów na tą
    grupę
    pewnie nie zajrzy.

    Pozdrawiam

    Iza Kalicka

  • 2. Data: 2004-06-21 12:48:44
    Temat: Re: Dam prace?
    Od: "SG Marketing" <p...@s...com.pl>

    no, coz wydaje mi sie , ze oferta jest zbudowana zgodnie z
    regulaminem,
    ktróy mi Pan przysłał.
    Pozwole sobie skomentowac to w ten sposób, iz Pan stara sie utrudnic
    nam
    poszukiwanie pracowników, a co za tym, idzie utrudnia Pan dostep do
    naszej
    oferty potencjalnym kandydatom, którzy być moze stracą okazję na
    znalezienie
    pracy...

    Serdecznie pozdrawiam
    Iza Kalicka

  • 3. Data: 2004-06-21 12:54:19
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [CIACH ALL]

    PARANOJA !!!
    Ma ktos telefon do T.Surmacza ??? :))

    Tomek

  • 4. Data: 2004-06-21 14:26:26
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-21 14:54, Użytkownik chinol napisał :

    > PARANOJA !!!

    Masz oczywiście na myśli przenoszenie prywatnej korespondencji na grupę?
    Fakt. Paranoja

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-06-21 14:55:24
    Od: "t...@m...prywatne.cos" <t...@o...pl>

    Paranoja to postawa moderatora/ow z grupy pl.praca.oferowana.

    Kolesie ci maja w dupie i pracodawcow i pracobiorcow !

    Taka postawa zaluguje na krytyke. z tego co poczytac mozna tutaj (zarowno z
    wypowiedzi pracodawcow, jak i odpowiedzi na zarzuty ferowanych przez moderatorow
    ppo), rysuje sie obraz dupkow co wyzej sraja niz tylki nosza.

    To jest hipokryzja - ludzie chca sie oglosic, bo maja prace i nie maja jak.
    Cierpia na tym wszyscy, ale moderzy maja to gleboko w d....

    coz - ot wlasnie obraz Polaczkowa !

  • 7. Data: 2004-06-21 18:23:33
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-21 16:55, Użytkownik t...@m...prywatne.cos napisał :

    > Paranoja to postawa moderatora/ow z grupy pl.praca.oferowana.

    Ocena postawy moderatorów to zupełnie inny temat.
    Natomiast IMHO wysyłanie na grupę prywatnej korespondencji jest co
    najmniej nieeleganckie.
    Tym bardziej że w przytoczonym fragmencie nie wyczytałem zupełnie nic co
    mogło by w jakikolwiek sposób dyskredytować moderatora. Jego zadaniem
    jest tylko i wyłącznie pilnowanie żeby publikowany post spełniał zasady
    określone w FaQ. Tych zasad nie wymyślił przecież moderator tylko ludzie
    piszący na tej grupie. Jeśli wam tak strasznie te zasady przeszkadzają
    to trzeba je zmienić w normalny sposób a nie co dzień albo dwa rozwijać
    flame'a jaki to moderator jest be.
    Moim zdaniem zasady, które są w FaQ jest w stanie spełnić każdy kto
    skończył szkołę podstawową. Wystarczy tylko umieć czytać. Nie wiem tego
    na pewno ale z tego co czytam na grupie to 90% albo i więcej odrzucanych
    postów to posty wysyłane z OE (powstała nawet teoria spiskowa że
    moderator OE nie lubi i dlatego kasuje). Dlaczego nikt nie napisze że OE
    po zainstalowaniu jest produktem nie spełniającym wymogów pisania w
    polskim usenecie. Trzeba go jeszcze odpowiednio skonfigurować. Wysłałem
    niedawno na grupę link do instrukcji. Widać z niego że operacja jest
    bardzo prosta i każdy kto umie wcisnąć klwisz myszki może ją wykonać.
    Przecież nie chodzi o to żeby pojawiło się jak najwięcej ogłoszeń ale
    żeby dało się je przeczytać. Brak deklaracji kodowania powoduje w wielu
    czytnikach wyświetlanie krzaków zamiast pliterek. Nieprawidłowe
    ustawienie zawijania wierszy powoduje łamanie linii i zachwianie
    płynności czytania tekstu. Twierdzenie "u mnie jest dobrze" jest tu
    bardzo nie na miejscu bo wysyłający chyba chce żeby go przeczytali inni
    a nie on sam. Dlatego twierdzenie że p.p.o. to grupa dla IT jest totalną
    pomyłką. Jeśli ktoś potrafi wysłać posta na p.p.o. to równiez potrafi
    zrobić to dobrze, wystarczy tylko poświęcić na to 30 sekund więcej
    _jeden raz_
    Taka postawa spowodowałaby 1. zwiększenie ilości ofert docierających na
    grupę, 2. przyspieszenie ich ukazywania bo moderator zamiast sprawdzać
    następną musi wdawać się w niepotrzebne polemiki.
    Ale sporo z tu piszących woli publicznie obrzucać moderatorów błotem
    zamiast pomóc im w ich pracy.
    I to jest dla mnie "obraz Polaczkowa".

  • 8. Data: 2004-06-22 06:44:00
    Od: "SG Marketing" <p...@s...com.pl>

    Zapoznalam się:
    Wydaje mie się, ze wszytsko co jest zawarte jest w moim ogloszeniu.
    Aby Państwa ogłoszenie pojawiło się na grupie pl.praca.oferowana, musi
    spełniać następujące wymagania:

    1. JEST musi to być oferta pracy - dla szukających pracy istnieje
    grupa pl.praca.szukana
    2. JEST w temacie (ang. subject) musi być określone miejsce pracy
    JEST
    3. JEST w temacie (ang. subject) musi być określony charakter pracy -
    jeśli
    praca
    ma charakter zdalny lub ogólnopolski - taka informacja także musi
    pojawić
    się w temacie JEST
    4. JEST w treści musi znajdować się dokładny opis stanowiska pracy, a
    także
    wymagań i propozycji pracodawcy odnośnie danego stanowiska pracy
    JEST
    5. w treści musi być określona forma zatrudnienia (umowa o pracę,
    umowa o dzieło) JEST
    6. JEST w treści musi znajdować się kontakt do pracodawcy (email,
    telefon,
    adres) JEST
    7. JEST w treści musi znajdować się adres firmy (adres pocztowy:
    ulica, nr
    budynku) - nawet gdy preferowany jest kontakt poprzez pocztę
    elektroniczną lub telefon
    8. JESTw jednym artykule może znajdować się TYLKO jedna oferta pracy
    9. CHYBA JEST musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z
    normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) -
    dopuszczalne jest
    ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku
    polskich
    liter w ogłoszeniu
    10. JESTnie może zawierać żadnych zbędnych dodatków np. ms-tner,
    vcard, gif
    - zarówno w treści, jak i w załączniku
    11. JEST nie może być napisany w HTML-u.
    12. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    wcześniej
    niż po 2 tygodniach.
    13. zabronione jest wysyłanie ogłoszeń dotyczących tylko i wyłączenie
    współpracy firm

    On Mon, Jan 26, 2004 at 12:51:45PM +0100, PRACA wrote:

    > Po ilu znakach mam ustawic "zawijanie tekstu" aktualnie mam
    ustawione na
    76.
    > I rozumiem,. ze jest to żle.

    Nie. To było źle w Pani mailu.

  • 9. Data: 2004-06-22 06:54:51
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    SG Marketing [Tue, 22 Jun 2004 08:44:00 +0200]:

> [...]
    > litery) - dopuszczalne jest ustawienie kodowania ISO-8859-1
    > lub US-ASCII w przypadku braku polskich liter w ogłoszeniu

    W tym poscie kodowania ustawionego nie masz, mimo ze polskich
    liter uzywasz. Domyslam sie wiec, ze w wyslanym ogloszeniu tez
    tego ustawienia nie ma...

    A przy okazji -- nalezy również:
    1. wycinac zbedne fragmenty postow przedpiscy
    2. odpowiadac POD a nie jak robisz NAD postem przedpiscy...

    Polecam: http://evil.pl/pip/

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 10. Data: 2004-06-22 08:22:51
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > A przy okazji -- nalezy również:
    > 1. wycinac zbedne fragmenty postow przedpiscy
    > 2. odpowiadac POD a nie jak robisz NAD postem przedpiscy...

    Nie gniewaj sie Nahio :)) Nie wiem, czy PRZEDPISCA to twoj patent, czy nie
    ale nadaje mu moja prywatna nagrode JEZYKOWEGO SMIECIA ROKU :))

    Rozbawilas mnie do lez :))
    'Przedpisca' jest lepszy niz milion krzakow w zle zakodowanym poscie
    :))))))))

    Tomek