PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Angli po wejsciu do UNII

  • 1. Data: 2004-03-23 17:03:00
    Temat: praca w Angli po wejsciu do UNII
    Od: "Piotr G." <p...@c...com>

    Witam.
    Mam takie pytanie. Mam zamiar pracowac w Angli podczas wakacji 2004, Polska
    bedzie juz w Unii Europejskiej, otrzymalem od pracodawcy list który zawiera
    warunki mojego zatrudnienia, okresla okres zatrudnienia, wysokosc
    wynagrodzenia itp. oraz tzw "Statement of main terms of employment" które
    wraz z listem stanowią umowę. Czy to co posiadam wystarcza do podjęcia
    legalnej pracy w Angli? Moj brat jezdzac do Niemiec do pracy otrzymuje
    zawsze umowę z urzędu pracy, wiem ze zeby moc obecnie pracowac w Wielkiej
    Brytanii potrzeba pozwolenie i Vise ale skoro ja bede pracowal po 1 maja to
    juz takowych pozwolen nie bedzie potrzeba wiec czy z tymi dokumentami ktore
    posiadam bede mogl spokojnie jechac do Angli i tam podpisac umowę i
    pracowac?

    Prosze o pomoc, lub ewentualnie adresy stron lub e-maile gdzie moglybm sie
    czegos na ten temat dowiedziec.
    Pozdrawiam.
    Piotr

  • 2. Data: 2004-03-23 19:03:46
    Temat: Re: praca w Angli po wejsciu do UNII
    Od: "ChrissP." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr G." <p...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracowac?
    >
    > Prosze o pomoc, lub ewentualnie adresy stron lub e-maile gdzie moglybm sie
    Witam
    Ktos wczesniej pytal o ta informacje, wiec chyba lenistwo...
    http://www.britishembassy.pl/index.php?id=409&plik=8
    95
    > Pozdrawiam.
    > Piotr