PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przez 2 tyg bez umowy

  • 1. Data: 2006-04-08 10:36:03
    Temat: praca przez 2 tyg bez umowy
    Od: eth_0 <mirek[@]eth0[.]pl>

    Witam,

    Mam problem z bylym juz pracodawca.

    Pracowalem u niego od dnia 13.03.2006 do 18.04.2006 (jestem w okresie
    wypowiedzenia umowy). Umowa o prace zostala zawarta 27.03 (czyli wczesniej
    pracowalem "na czarno"). 31.03 dostalem zaplate za okres 27.03-31.03, za te
    wczesniejsze 2 tygodnie pracodawca mi nie zaplacil (w zwiazku z czym
    zlozylem wypowiedzenie).

    Czy moge teraz pójść z tym do sądu pracy? Co "wygram"? Jakie sa konsekwencje
    dla takiego pracodawcy?

    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.eth0.pl - Tani Hosting

  • 2. Data: 2006-04-08 17:00:02
    Temat: Re: praca przez 2 tyg bez umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e183ll$e7b$1@inews.gazeta.pl eth_0 <mirek[@]eth0[.]pl>
    pisze:

> [...]
    > zlozylem wypowiedzenie).
    > Czy moge teraz pójść z tym do sądu pracy?
    Możesz. Masz dowody?

    > Co "wygram"?
    Jeśli wygrasz to zwrot należności na pewno.

    > Jakie sa
    > konsekwencje dla takiego pracodawcy?
    Koszty postępowania + grzywna (wchodzi w grę art. 219 KK).

    Jotte

  • 3. Data: 2006-04-09 10:09:27
    Od: eth_0 <mirek[@]eth0[.]pl>

    Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:e183ll$e7b$1@inews.gazeta.pl eth_0 <mirek[@]eth0[.]pl>

    > Możesz. Masz dowody?

    Na papierze oczywiscie nie. Ale mam świadków...

    > Jeśli wygrasz to zwrot należności na pewno.

    Dobre i to...

    > Koszty postępowania + grzywna (wchodzi w grę art. 219 KK).

    Orientujesz sie jakiego rzedu to sa kwoty? Mam nadzieję ze dotkliwe.

  • 4. Data: 2006-04-09 11:40:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e1amgv$ioa$1@inews.gazeta.pl eth_0 <mirek[@]eth0[.]pl>
    pisze:

    > Na papierze oczywiscie nie. Ale mam świadków...
    Uuuu, to kiepsko. Zobaczysz, kiedy przyjdzie co do czego jak sie zaczną
    migać, wycofywać, tracić pamięć itp. ...

    > Orientujesz sie jakiego rzedu to sa kwoty? Mam nadzieję ze dotkliwe.
    Nie orientuję się, ale niestety wątpię w znaczną dotkliwość.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-04-09 21:54:00
    Od: eth_0 <mirek[@]eth0[.]pl>

    Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:e1amgv$ioa$1@inews.gazeta.pl eth_0 <mirek[@]eth0[.]pl>

    > Uuuu, to kiepsko. Zobaczysz, kiedy przyjdzie co do czego jak sie zaczną
    > migać, wycofywać, tracić pamięć itp. ...

    Na szczescie razem ze mna wypowiedzenie zlozylo jeszcze 2 inne osoby. One
    nie powinny stracic pamieci.

    Acha i ostrzegam przed tym pracodawca (bo o nim tu mowa):

    Infostar Spółka Jawna
    Andrzej Janik, Krzysztof Lis
    ul. Ślichowicka 18 (obecnie przenieśli się na ul. 1-Maja)
    25-649 Kielce
    tel. (41) 34 615 44
    NIP:657-008-24-69 REGON: 290538588
    http://www.infostar.com.pl