PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na zwolnieniu lekarskim

  • 1. Data: 2008-01-14 12:49:58
    Temat: praca na zwolnieniu lekarskim
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Co może "grozić" pracownikowi za to że pracuje na zwolnieniu i pracodawcy,
    za to że na to pozwala?

    sytauacja jest taka że jestem na zwolnieniu bo muszę (względy medyczne) ale
    jednocześnie pracuję z domu... żeby nie zwariować :-) Ale ostatnio dobra
    znajoma powiedziała że tak nie mogę robić... bo to nie zgodne z prawem...

    z góry dziękuję za odpoweidzi
    pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2008-01-14 12:51:32
    Temat: Re: praca na zwolnieniu lekarskim
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > znajoma powiedziała że tak nie mogę robić... bo to nie zgodne z prawem...

    Jeśli na zwolnieniu lekarskim wykonujesz pracę zarobkową, to możesz
    liczyć się z koniecznością zwrotu otrzymanego wynagrodzenia i/lub
    zasiłku chorobowego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-01-15 12:57:46
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 14.01.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Jeśli na zwolnieniu lekarskim wykonujesz pracę zarobkową, to możesz
    > liczyć się z koniecznością zwrotu otrzymanego wynagrodzenia i/lub
    > zasiłku chorobowego.

    A jesli pracujesz bo musisz? (np. jestes jedynym adminem w firmie -
    systemy sie posypaly i zdalnie je naprawiasz). Juz jestes na dzien dobry
    "ukarany" przez to ze dostajesz 80% wynagrodzenia. Czy nie mozesz
    przynajmniej wymagac od pracodawcy rekompensaty tych 20% za to ze cos
    dla niego robiles zamiast lezec w lozku?

  • 4. Data: 2008-01-15 13:02:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Roskal pisze:

> [...]
    > przynajmniej wymagac od pracodawcy rekompensaty tych 20% za to ze cos
    > dla niego robiles zamiast lezec w lozku?

    Trochę do poczytania na ten temat:

    http://www.monitorprawapracy.pl/index.php?cid=37&id=
    168&mod=m_aktualnosci