1. Data: 2007-12-16 16:15:34
Temat:Kierownik budowy ile powinien zarabiać.
Od:marcink <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kierownikiem budowy ze stażem 10lat obecnie zarabiam 2600zł
brutto + 800 delegacja (premia roczna na święta 600zł brutto).
Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.
Woj kuj - pom. duża firma w branży.
Pozdrawiam.
Marcin

2. Data: 2007-12-16 16:44:07
Temat:Re: Kierownik budowy ile powinien zarabiać.
Od:Tomek <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcink pisze:

> Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.

To tylko ty wiesz czy zarabiasz za mało. Nikt ci nie powie czy
powinieneś się potargować. Sam to musisz wiedzieć.

3. Data: 2007-12-16 17:31:11
Od:t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
> Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.

hm... kierownicy budowy w innych rejonach zarabiają tak 2x tyle

4. Data: 2007-12-16 23:25:56
Od:the_foe <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Dec 2007 17:15:34 +0100, marcink napisał(a):

> [...]
> Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
> Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.

pytanie: gdzie?
W TV klepie info ze kierownikow budowy po prostu nie ma. Mozna im wierzyc
jak z pogoda - sprawdza sie tylko w wawie, reszta ich nie obchodzi.

5. Data: 2007-12-17 11:27:03
Od:mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcink <m...@g...pl> wrote in news:fk3ipr$o0s$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
> Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.
> Branża elektryczna obiekty od 100 tyś zł w górę.

UUU SLABO
W POMORSKIEM OK 10 000 BRUTTO ALE BRANZA OGOLNOBUDOWLANA
OBIEKTY OD 10 000 000 W GORE

PZDR

6. Data: 2007-12-18 17:18:41
Od:Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Dec 2007 17:15:34 +0100, marcink <m...@g...pl>
wklepał(-a):

>Jestem kierownikiem budowy ze stażem 10lat obecnie zarabiam 2600zł
>brutto + 800 delegacja (premia roczna na święta 600zł brutto).
>Czy powinienem się potargować o wyższą kasę.

A jak ci napiszemy, że absolutnie nie powinieneś to co - do końca życia nie
będziesz próbować wynegocjować wyższego wynagrodzenia? Może czas wreszcie na
samodzielne wnioski i decyzje?

Nie istnieje coś takiego jak "osobnik X w zawodzie Y powinien zarabiać Z".

7. Data: 2007-12-28 15:14:37
Od:o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Szyszło napisał:
> [...]
> samodzielne wnioski i decyzje?
>
> Nie istnieje coś takiego jak "osobnik X w zawodzie Y powinien zarabiać Z".

Samo pytanie może było zadane źle, ale wystarczyło się domyśleć/wyczytac
między wierszami, że nie potrzebuje twojej rady w kwestii czy powinien
się targować, tylko jakie są w tej chwili stawki na rynku i czy w
stosunku do rynku jest do tyłu czy do przodu.

Może nie oceniajmy inteligencji innych wg własnej.

pozdr

8. Data: 2007-12-28 15:50:08
Od:Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2007 16:14:37 +0100, o`rety <o`rety@pl.pl> wklepał(-a):

> [...]
>się targować, tylko jakie są w tej chwili stawki na rynku i czy w
>stosunku do rynku jest do tyłu czy do przodu.

Z grupy dyskusyjnej dostanie może kilka odpowiedzi, które nijak się mają do
obrazu rynku. Jak chce mieć obraz rynku, to niech sobie zamówi raport płacowy ze
swojej branży.