PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na uczelni-jak i gdzie? › praca na uczelni-jak i gdzie?
  • Data: 2003-03-27 15:46:19
    Temat: praca na uczelni-jak i gdzie?
    Od: eMMA <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć
    Chciałbym uderzyć z podaniem na uniwersytecie w moim mieście.
    Od nowego roku uruchamiają nowy kierunek i być może będą potrzebować
    pracowników dydaktycznych. Chciałbym wybadać sprawę, popytać co i jak
    i czy w ogóle można by złożyć aplikację ale nie bardzo wiem gdzie się
    udać.
    To moloch. Czy do administracji centralnej, czy na wydział, do
    dziekanatu albo
    sekretariatu wydziału, tego nie wiem. No i w ogóle czy ot tak z ulicy
    przyjmuje
    się pracowników dydaktycznych(nauczycieli). No bo jeżeli chodzi o
    asystentów
    albo naukowych czy tym podobnych to chyba raczej trzeba mieć dojścia w
    konkretnych
    katedrach, może nawet odbywa się to za pomocą konkursu, nie wiem.
    Ja bym był zainteresowany prowadzeniem zajęć w ramach mojego
    wykształcenia.
    Co radzicie, gdzie się udać ?