PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na klikaniu dla wszystkich, ktorym sie nudzi

  • 1. Data: 2007-09-15 11:56:12
    Temat: praca na klikaniu dla wszystkich, ktorym sie nudzi
    Od: k...@g...com

    dla wszystkich, ktorym sie nudzi; istnieja firmy ktore placa nam za
    klikanie; co dziennie przychodzi do mnie na skrzynke tysiace Spamu;
    zapisalam sie do jednej i stwierdzam ze po tygodniu uzbieralam na
    kawke 3 w 1 (tzn. ok. 90gr) ; gdyby jednak ktos sam chcial sie
    przekonac to podaje pare stron;

    http://www.portfelik.com/web/index.php?refid=7999
    999">www.

    http://www.dolarek.com/pages/index.php?refid=kurdela
    ska

    http://www.reklamowka.com/index.php?affiliate=4850

    prace przez klikanie to oszustwo siedzimy i co 5gr dziennie; chyba ze
    masz dobrze rozwiniete polecone; jesli wejdziecie na str. ktore
    podalam to oczywiscie ja zarobie na tym jakies 0,006gr za klik; jesli
    nie chcecie to skopiujcie adres tylko do ".com"