PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na infolini

  • 1. Data: 2004-06-04 10:01:13
    Temat: praca na infolini
    Od: "Jan" <j...@p...fm>

    Witam,

    Niedlugo bede szedl na rozmowe w sprawie pracy na infolini i mam w zwiazku z
    tym pytanie.
    Czy byc moze ktos z Was orinetuje sie jakich zarobkow moglbym sie
    spodziewac? Nie wiem ile im powiedziec tak zeby nie bylo ani za duzo ani za
    malo:) Chodzi o prace w centrali duzej firmy swiadczacej uslugi finansowe
    (Warszawa).

    Dzieki za pomoc
    Pozdr

  • 2. Data: 2004-06-04 11:00:43
    Temat: Re: praca na infolini
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > Dzieki za pomoc
    > Pozdr

    Byłem na takiej rozmowie, 5.5 brutto/h i umowa o dzieło.
    Praca w godzinach 7-15 , 15-23 i dwa weekendy obowiązkowo.
    Przed rozpoczęciem 2 dniowe szkolenie, po którym miałem pracować
    minimum 2 miesiące. W razie wcześniejszej rezygnacji, miałem
    zwrócić kasę za szkolenie (650zł)

  • 3. Data: 2004-06-04 12:02:28
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Jan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > malo:) Chodzi o prace w centrali duzej firmy swiadczacej uslugi finansowe

    Mi zaproponowali chyba 540 zł (praca zmianowa). Aż mnie zatkało... A
    wymagania mieli takie wysokie ;-))

    --
    mangha

    http://www.antyglobalizacja.most.org.pl/

  • 4. Data: 2004-06-04 17:59:20
    Od: "paul" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > za
    >
    > Mi zaproponowali chyba 540 zł (praca zmianowa). Aż mnie zatkało... A

    Ja w podobnym systemie w Wawie zarabiam 1800

  • 5. Data: 2004-06-09 17:19:11
    Od: "jakub wysocki" <j...@n...o2.pl>

> [...]
    za
    > malo:) Chodzi o prace w centrali duzej firmy swiadczacej uslugi finansowe

    w TP w Wawie na infoliniach zarobki ok 7,5 brutto, "praca tymczasowa"
    reszta kraju - 6,5 brutto/h