PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w matrix.pl - Warszawa

  • 1. Data: 2004-06-03 21:53:39
    Temat: praca w matrix.pl - Warszawa
    Od: "sobe" <s...@v...pl>

    Cześć,
    chciałbym zapytać o pracę w firmie Matrix.pl w W-wie na stanowisku analityka.
    Chodzi mi tu o atmosferę w pracy, uczciwość pracodawcy, możliwość rozwoju oraz
    wysokość pensji dla osoby ubiegającej się o ww. stanowisko a posiadającej już
    kilkuletnie doświadczenie w tym zawodzie.
    Z góry dziękuję.
    Sobe

  • 2. Data: 2004-06-04 07:28:39
    Temat: Re: praca w matrix.pl - Warszawa
    Od: "Matijaz" <m...@w...pl>

    Użytkownik "sobe" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    już
    > kilkuletnie doświadczenie w tym zawodzie.

    Chill out, just take a red pill..

  • 3. Data: 2004-06-04 11:46:24
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > Chill out, just take a red pill..
    albo f*ck yourself instead :-D

    przed weekendem zawsze milo uslyszec slowa otuchy

  • 4. Data: 2004-06-04 19:50:42
    Od: "sobe" <s...@v...pl>

    > albo f*ck yourself instead :-D
    >
    > przed weekendem zawsze milo uslyszec slowa otuchy

    Dzieki, klasa od was bije aż mi gorąco!

    Tylko weźcie ziemniaki jak będziecie wracać do miasta z wiejskiego weekend'u
    od rodziny...

    Oczywiście pozdro
    sobe
    P.S.
    Mam nadzieje, że nie obraziły was moje słowa otuchy:)))))))))))))
    hehehehe

  • 5. Data: 2004-06-07 00:12:01
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...pl>

    Mam znajomego, który tam pracuje. Z tego co wiem to finansowo chyba nie
    narzeka. Co do atmosfery to nie wiem...

    A.