PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sądzę o szukaniu pracy wedle Waszych sugestii !!!

  • 1. Data: 2002-08-05 19:34:14
    Temat: Co sądzę o szukaniu pracy wedle Waszych sugestii !!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Witam.

    Chcę poruszyć temat szukania pracy i kierowania kroków do firm celem
    zostawienia swoich dokumentów aplikacyjnych.
    Otóż nie raz piszecie iż należy starać się dostać do wielkich firm,
    stabilnych o "dobrej" kulturze organizacyjnej. Nieraz poruszałem temat
    nieuczciwych "prywatnych" pracodawców, gdzie ich niejednokrotnie
    broniliście. Mówicie iż jeśli firma liczy od 10 do kilkunastu pracowników to
    nie ma co liczyć na długotrwałą współpracę pracę. Owszem zgadzam sie z Wami
    tylko w tej sytuacji podajcie choć kilka przykładów tych dużych stablinych
    firm, głównie na Śląsku, gdzie człowiek wykształcony z kilkuletnim
    doświadczeniem ma taką pracę zdobyć. Bo do tej pory rzucacie ogólnikami w
    stylu doręczyć CV, chodzic szukać, itd. I nie chodzi o jakieś wskazówki, czy
    porady w znalezieniu pracy tylko konkretne przykłady takich firm. A wiecie
    dlaczego ? Bo takich firm wedle mojego uznania tu na Śląsku już nie ma, jak
    są to upadajace albo zwalniajęce ludzi. Więc jeśli taki głód pracy, tylu
    ludzi wykształconych, to do cholery gdzie są te poważne i dobrze rokujące
    firmy gwarantujące stabliną pracę ? Bo uważam że na Śląsku ich poprostu nie
    ma !!! Gdzie absolwewnci uczelni mają szanse zagrzać dłużej swoje miejsce,
    albo mieć możliwości rozwoju, ja nie widze tu nic !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 2. Data: 2002-08-05 19:44:13
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

> [...]
    > ma !!! Gdzie absolwewnci uczelni mają szanse zagrzać dłużej swoje miejsce,
    > albo mieć możliwości rozwoju, ja nie widze tu nic !!!

    Ot, w takim wspanialym kraju zyjemy :((

  • 3. Data: 2002-08-05 19:56:17
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ot, w takim wspanialym kraju zyjemy :((

    ano właśnie Efro, za niedługo tu będzie ściernisko ....

    Wrangler