PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na czarno a UP

  • 1. Data: 2002-11-26 14:32:32
    Temat: praca na czarno a UP
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    pracowałem u gościa rzez 1.5 miesiącva, niestety mimo moich usiłowań nie
    otrzymałem umowy o pracę
    obecnie jużtam nie pracuję, poszedłem do Urzędu Pracy i chciałem się
    zarejestrować za bezrobocie (bez prawa do zasiłku)
    niestety mam w legitymacji wbitą pieczątkę że jestem przez niego
    ubezpieczany
    w zusie nie odprowadzał składek i UP wymaga dokumentów od niego a on nie
    chce mi ich dać
    co robić?
    frutis

  • 2. Data: 2002-11-26 16:00:46
    Temat: Re: praca na czarno a UP
    Od: "WOJSAL" <w...@w...pl>

    Użytkownik "frutis" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > w zusie nie odprowadzał składek i UP wymaga dokumentów od niego a on nie
    > chce mi ich dać
    > co robić?

    Pozostaje Sad Pracy. Nie powinienes miec tu problemow by wygrac
    sprawe (pieczatka w legitymacji)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    ICQ: 20466914
    Gadu-Gadu: 311984
    OK: wojsal

  • 3. Data: 2002-11-26 19:51:18
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik frutis <f...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as00ne$23d$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > niestety mam w legitymacji wbitą pieczątkę że jestem przez niego
    > ubezpieczany

    olej legitymacje , idz sie zarejestruj i powiedz im , ze zgubiles albo nigdy
    nie miales to dadza ci zaswiadczenie o ubezpieczeniu zdrowotnym na takim
    swistku papieru
    zawsze bedziesz mial ubezpieczenie od razu -przeciez o to Tobie chodzi

    pozdro
    Dante