PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk szuka pracy za granicą - prośba o info

  • 1. Data: 2002-11-26 11:50:01
    Temat: Informatyk szuka pracy za granicą - prośba o info
    Od: "Yaro" <j...@N...gazeta.pl>

    Szukam stron internetowych i miejsc gdzie można się dowiedzieć o możliwości
    wyjazdu do pracy do Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii tudzież do innych krajów.

    Zwłaszcza jeśli chodzi o branżę informatyczną, choć niekoniecznie.

    Pozdrawiam i liczę na odzew.

    Jarek B.

  • 2. Data: 2002-11-26 12:04:32
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Informatyk? A znasz wyszukiwarki internetowe?

    wm

  • 3. Data: 2002-11-26 12:34:11
    Od: "Yaro" <j...@N...gazeta.pl>

    > Informatyk? A znasz wyszukiwarki internetowe?

    Jesli ktos zna adresy, to ja zaoszczędzę czas na przeszukiwaniu stert
    odnośników.

    Po to m.in. jest ta grupa i usenet, wiesz?

    Jarek

  • 4. Data: 2002-11-26 12:39:35
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Jesli ktos zna adresy, to ja zaoszczędzę czas na przeszukiwaniu stert
    > odnośników.
    > Po to m.in. jest ta grupa i usenet, wiesz?
    >
    > Jarek

    Tak wiemy, w ten sposob nie prezentujesz jednak specjalnej zaradnosci.

    Polecam. www.polonia-it.org - portal ludzi przebywajacych na Greencard w
    Niemczech.

    pozdr.
    artur

  • 5. Data: 2002-11-26 15:21:54
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości

    > Tak wiemy, w ten sposob nie prezentujesz jednak specjalnej zaradnosci.

    wlasnie tak prezentuje zaradnosc. zadal krotkie pytanie i dostal
    krotka odpowiedz. w miedzyczasie mogl robic 1000 innych
    rzeczy, a nie siedziec na necie i tracic "czas na przeszukiwaniu stert
    odnośników".
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 6. Data: 2002-11-26 16:38:06
    Od: "Radosław Łukasiewicz" <r...@N...gazeta.pl>

    Zuku <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > krotka odpowiedz. w miedzyczasie mogl robic 1000 innych
    > rzeczy, a nie siedziec na necie i tracic "czas na przeszukiwaniu stert

    Święta prawda
    Radek

  • 7. Data: 2002-11-26 17:14:45
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

> [...]
    > krotka odpowiedz. w miedzyczasie mogl robic 1000 innych
    > rzeczy, a nie siedziec na necie i tracic "czas na przeszukiwaniu stert

    tak zaprezentowal tzw. "pojscie na latwizne", i "trucie dupy" tym samym
    pytaniem ktore pojawilo sie juz dziesiatki razy, a nie zaradnosc

    pozdr.
    artur

  • 8. Data: 2002-11-26 19:11:12
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    > tak zaprezentowal tzw. "pojscie na latwizne", i "trucie dupy" tym samym
    > pytaniem ktore pojawilo sie juz dziesiatki razy, a nie zaradnosc
    upraszczanie rzeczy to chyba nic zlego, byle osiagnac cel.
    czy ty jestes jakims masochista czy co ???
    po zatym Yaro napisal ze oszczedza czas. ja mam modem
    (podlaczony do radiotelefonu !), wiec czasami licze na wyrozumialosc i
    zadaje pytanie mimo iz zdaje sobie sprawe ze pewnie juz kiedys
    moglo zostac zadane. wiem co to znaczy liczyc impulsy (chociaz nie wiem czy
    on czas chce oszczedzic akurat z powodu modemu - byc moze ma inny powod).
    no, ale jednak mu odpowiedziales. dziwne... koles tak ci truje dupe,
    a ty mu i tak pomagasz.
    na pewno nie jestes wyrozumialy i jestes co najmniej niekonsekwentny (zeby
    nie napisac zes po prostu frajer)
    _______________________________________

  • 9. Data: 2002-11-26 20:44:30
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > no, ale jednak mu odpowiedziales. dziwne... koles tak ci truje dupe,
    > a ty mu i tak pomagasz.
    > na pewno nie jestes wyrozumialy i jestes co najmniej niekonsekwentny (zeby
    > nie napisac zes po prostu frajer)

    Tym sie roznie od Ciebie, ze oprocz zwrocenia uwagi potrafie takze
    odpowiedziec na pytanie.
    Ty natomiast, jak na razie zasmiecasz liste swoimi wynurzeniami, ktore jak
    przypuszczam nikogo nie interesuja
    (mimo tego ze masz "modem podlaczony do radiotelefonu"). Z mojej strony EOT

    pozdr.
    artur

  • 10. Data: 2002-11-27 06:55:16
    Od: "Yaro" <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > krotka odpowiedz. w miedzyczasie mogl robic 1000 innych
    > rzeczy, a nie siedziec na necie i tracic "czas na przeszukiwaniu stert

    Hmm, no cóż trafiłeś w sedno :-))))

    Poza tym, jeśli ktoś chce pomóc to pomoże, a malkontentów pełno się
    znajdzie....

    Dzięki za wyrozumiałość...

    Pozdrówka
    Yaro