PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 1/2 etatu a świadczenia w razie ciąży › praca na 1/2 etatu a świadczenia w razie ciąży
  • Data: 2004-01-26 13:25:45
    Temat: praca na 1/2 etatu a świadczenia w razie ciąży
    Od: "MK" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Moja żonka jest zatrudniona na niecałe pół etatu (7h/tyg) w szkole na czas
    określony. Mam 2 teoretyczne pytanka:
    1. Czy w razie ciąży bedzie miała prawo do jakichkolwiek świadczeń w czasie
    urlopu macierzyńskiego ?
    2. W przypadku gdyby chciała zmienić pracę na inną i zrezygnować z tej,
    przez jaki okres musi jeszcze popracować w szkole (przez 2 tyg, miesiąc?)
    czy raczej umowa wygasa z chwilą jej zerwania bez wiekszych konsekwencji?

    Z góry dzięki,
    pozd
    MK