PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank - stanowiska kierownicze IT, pytanie

  • 1. Data: 2004-04-08 17:16:50
    Temat: Eurobank - stanowiska kierownicze IT, pytanie
    Od: "Tomasz Piotr" <t...@o...pl>

    Mam pytanie o pracę na stanowiskach kierowniczych IT w Eurobanku. Ostatnio
    słyszałem, że w Eurobanku kiepskawo płacą - prawda to ?

    A generalnie jak jest na stanowiskach kierowniczych ?

    Jak się pracuje w Eurobanku ?

    Widzę już 3 raz w ciągu pół roku ofertę na stanowisko kierownika
    administratorów. Czy to oznacza że człowiek na tym stanowisku długo tam miejsca
    nie zagrzeje ?

    Bardzo proszę o rzeczowe rady (może ktoś z was tam pracuje i się podzieli ?)

  • 2. Data: 2004-04-09 08:38:43
    Temat: Re: Eurobank - stanowiska kierownicze IT, pytanie
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie o pracę na stanowiskach kierowniczych IT w Eurobanku. Ostatnio
    > słyszałem, że w Eurobanku kiepskawo płacą - prawda to ?

    jak w każdym tanim banku

    > A generalnie jak jest na stanowiskach kierowniczych ?

    odpowiedzialnie jest :)

    > Jak się pracuje w Eurobanku ?

    musisz zapytac się pracownika :)

  • 3. Data: 2004-04-09 13:29:19
    Od: t...@o...pl

    > jak w każdym tanim banku

    > odpowiedzialnie jest :)

    > musisz zapytac się pracownika :)

    Czyli rozpisałeś się - ale nie na temat. Masz problemy ze wzrokiem człowieku ?
    czy może za dużo czasu aby pisać o pierdołach ?

    Umiesz czytać ? pytanie przede wszystkim było skierowane do pracowników/byłych
    pracowinków.

    Więc zanim następny raz się zbłaźnisz publicznie - to zastanów się czy warto

  • 4. Data: 2004-04-09 14:47:18
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracowników/byłych
    > pracowinków.
    >
    > Więc zanim następny raz się zbłaźnisz publicznie - to zastanów się czy

    Przeczytalem rowniez, zaintrygowany twoim uprzejmym postem. Wedlug mnie,
    chciales wyludzic jakies korzysci (prawdopodobnie majatkowe) od pracownika
    eurobanku, namawiajac go do dzielnia sie - pensja, teatem?? Twoj tekst
    ponizej.

    "Bardzo proszę o rzeczowe rady (może ktoś z was tam pracuje i się podzieli
    ?)"

    > --

    ---